Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
In absoluut nieuwstaat verkerende Honda Rebel 500.
We hebben de motor ingekocht van de eerste eigenaar.
Krijgt bij ons voor aflevering het nodige onderhoud.
Geen afleverkoste en 6 maanden garantie!
De getoonde prijs is inclusief:
- Volle tank
- Garantie
- 10% korting op motorkleding bij MKC Moto
- Tenaamstelling
- Onderhoudsbeurt volgens opgave fabrikant.
- Polijst- en waxbehandeling van de lak
- Indien gewenst 10 dagen gratis verzekerd.
Onze openingstijden:
- Dinsdag t/m vrijdag van 13:00 tot 17:30
- Zaterdag van 10:00 tot 16:00
Financiering en inruil mogelijk. Bekijk onze website voor de mogelijkheden.
Tot ziens bij VN Motoren! De koffie staat klaar!
Opties en Accessoires: ABS, Alarmverlichting, Boordcomputer, nieuwstaat, Rijklaar
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoeld DOHC |
Boring x slag | 67 mm x 67 mm |
Cilinder inhoud | 471 cc |
Comp. verhouding | 10,7:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | PGM-FI |
Ontsteking | |
Vermogen | 46,9 pk / 33,5 kW bij 8,500 tpm |
Max. koppel | 44,6 Nm bij 6,000 tpm |
Koppeling | Natte meerplaatskoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 11,2 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | 41mm telescopische vork |
Vering achter | Showa with pro-link system |
Remmen voor | 320 mm enkele schijf met ABS |
Remmen achter | 240 mm enkele schijf met ABS |
Voorband | 130/90-16M/C 67H |
Achterband | 150/80-16M/C 71H |
Wielbasis | 1,488 mm |
Lengte | 2,188 mm |
Breedte | 820 mm |
Hoogte | 1,094 mm |
Zithoogte | 690 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Graphite Black, Matt Armoured Silver Metallic, Millennium Red |
Beschrijving | Voel je vrij

Druk je stempel.



De CMX500 Rebel draait om vrijheid voor alle motorrijders en vooral ook voor houders van een A2-rijbewijs. Met het sterke vloeistofgekoelde parallel twin motorblok dat omgeven is door een wiegframe, is dit een motor met een verbluffende vormgeving. Maar het is ook een onbeschreven blad, dat je toelaat je verbeelding de vrije loop te laten. |
VN Motoren is een jong bedrijf dat ooit is begonnen vanuit een hobby, en grote voorliefde voor motorfietsen.
De missie van ons bedrijf is om voor een ieder de mogelijkheid te creëren tegen scherpe prijzen bij een vertrouwd adres een motorfiets aan te schaffen, en eventueel het onderhoud te laten verrichten. Ook kunnen wij voor vrijwel alle merken diverse onderdelen leveren.
Klantgerichtheid, service, en vooral eerlijkheid staan bij ons voorop.
 |
VN Motoren |
|
De Slof 24-A
Dongen
Plan de route
|
 |
06-19041569
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken