Nieuwsbrief:

HONDA  CMX 1100 REBEL DCT - 2023

Bouwjaar:
2023
Kleur:
Zwart
Vermogen:
Teller:
3.760 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
honda - cmx-1100-rebel-dct
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Als nieuw!!

Opties en accessoires:

ABS
Automaat
Inruil Mogelijk!



Wij leveren onze motoren in overleg af met: 
12 maanden BOVAG garantie voor € 299,-

Het garantie pakket is  inclusief:
- Uitgebreide afleveringsbeurt
- Controle van alle slijtagedelen
- Volle tank benzine
- Grondige poetsbeurt
- Kenteken overschrijving

Voor meer info: 0572-371662

--
Boshuizen Motor Service
Barkstraat 1
8102 GV Raalte
 
Onze openingstijden zijn:

Maandag t/m vrijdag 09.00 t/m 18.00
Zaterdag  09.00 t/m 16.00
Koopavond: vrijdag 18.00 t/m 21.00
Woensdags Op afspraak

Tot ziens in onze winkel!


Met vriendelijke groet,

Koen Boshuizen
 
  • Boshuizen Motor Service - Kwaliteit ook waar je het niet ziet
     

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Boshuizen Motor Service
Barkstraat 1
Raalte
Plan de route
0572-371662
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion