Nieuwsbrief:

HONDA  CL 500 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Mat Gunpowder Black Metallic
honda - cl-500
honda - cl-500
honda - cl-500
honda - cl-500
honda - cl-500
honda - cl-500
honda - cl-500
honda - cl-500
honda - cl-500
honda - cl-500
honda - cl-500
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Deze CL500 is door ons gecustomized. Extra toegevoegd: Windscherm koplamp, Deksels remreservoirs, Valbescherming, Zijstandaardverbreder, Kap links achter. Deze uitvoering kom je niet op iedere hoek van de straat tegen. De laatste 5 foto's hoe de CL500 er standaard uitziet. 

Het vertrekpunt van zijn iconische stijl is de 12 l benzinetank: egaal, afgerond en perfect vormgegeven. De authentieke rubberen kniepads verbeteren de uitstraling en het comfort. Het motorblok, frame en ophanging werden volledig zwartgekleurd voor een strakke, minimalistische uitstraling. Rubberen omhulsels beschermen de voorvorkpoten, net zoals vroeger. Een hoog en breed stuur zorgt voor optimale controle. Het weerspiegelt het evocatieve, hoog uitlopende uitlaatsysteem dat, in ware CL-traditie, uitgerust is met een kenmerkend roestvrijstalen hitteschild en dubbele einddemper.

Deze CL500 in de kleur Mat Gunpowder Black Metallic is uit voorraad leverbaar met 5 jaar Honda Garantie

Bij registratie tot 31 maart 2025 1 jaar gratis Honda motorfietsverzekering. 




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Benjan Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
© 2000 - 2025 Motoroccasion