Nieuwsbrief:

HONDA  CBR 600 F C-ABS - 2011

Bouwjaar:
2011
Kleur:
Wit
Vermogen:
75 kW
Teller:
11.266 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie ja
honda - cbr-600-f-c-abs
honda - cbr-600-f-c-abs
honda - cbr-600-f-c-abs
honda - cbr-600-f-c-abs
honda - cbr-600-f-c-abs
honda - cbr-600-f-c-abs
honda - cbr-600-f-c-abs
honda - cbr-600-f-c-abs
honda - cbr-600-f-c-abs
honda - cbr-600-f-c-abs
honda - cbr-600-f-c-abs
honda - cbr-600-f-c-abs
honda - cbr-600-f-c-abs
honda - cbr-600-f-c-abs
honda - cbr-600-f-c-abs
honda - cbr-600-f-c-abs
honda - cbr-600-f-c-abs
honda - cbr-600-f-c-abs
honda - cbr-600-f-c-abs
honda - cbr-600-f-c-abs
honda - cbr-600-f-c-abs
honda - cbr-600-f-c-abs
honda - cbr-600-f-c-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Sportieve Honda CBR600F met combined ABS ! Het betreft een origineel Nederlandse motorfiets, afkomstig van de 1e eigenaar ! De reservesleutel, het tellerrapport en beide boekjes zijn aanwezig. Op de Optimate druppellader aansluiting, verkorte kentekenplaathouder en xenon/led verlichting na, is deze motor volledig origineel. Deze motor is door ons zojuist voorzien van een nieuwe voorband en remvloeistoffen.

Afleverbeurt en garantie is mogelijk tegen meerprijs

 
  • Neem contact met ons op om een afspraak te maken, wij zijn op afspraak ook 's avonds en in het weekend beschikbaar. Wij zijn ook bereikbaar op Whatsapp.

    met vriendelijke groet,

    Straver Motoren
    De RDW erkende motorzaak in het groene hart van Nederland





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Straver Motoren
Lopikerweg West 115-B
Lopik
Plan de route
06-23730354
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geƫxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion