Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  STREET GLIDE FLHXI - 2010

Bouwjaar:
2010
Kleur:
BRUIN METALLIC
Vermogen:
72 kW
Teller:
34.616 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
harley-davidson - street-glide-flhxi
harley-davidson - street-glide-flhxi
harley-davidson - street-glide-flhxi
harley-davidson - street-glide-flhxi
harley-davidson - street-glide-flhxi
harley-davidson - street-glide-flhxi
harley-davidson - street-glide-flhxi
harley-davidson - street-glide-flhxi
harley-davidson - street-glide-flhxi
harley-davidson - street-glide-flhxi
harley-davidson - street-glide-flhxi
harley-davidson - street-glide-flhxi
harley-davidson - street-glide-flhxi
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld

Harley-Davidson
Type : Street-Glide CVO
Bwj : 2-2010
Km sand :  34616
Motor : 1802 cc
Kleur : Bruin metallic

Hoger Stuur
Veel chrome accsoires
Screamin eagle uitlaten
open luchtfilter
Sissy-bar met bagagerekje detacheble
Prijs : 14950.-
incl. 3 maanden garantie
servicebeurt
  • Al 30 jaar HD Specialist!
  • Voor meer informatie:

    HD Service Venlo
    Telefoonnummer: 077-387 05 09
    Email: info@hdservice.nl
    www.hdservice.nl

Opties en Accessoires:
Cruise Control, Electrische starter, Koffer, Kofferset, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
H.D. Service Venlo
Noorderpoort 2
Venlo
Plan de route
077-3870509
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion