Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  STREET GLIDE FLHX - 2011

Garantie: Ja
50847 Km
Pearl white
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Merk:                  Harley-Davidson
Type:                  FLHX / Street Glide
Bouwjaar:           2011
KM stand:           50847 Km
Kleur:                  White hot pearl
Cilinder inhoud:  1690 cc
Btw marge:         Marge
Garantie:             3 Maanden
  • Welkom bij Joey’s Motor Ranch.

    Al onze motoren worden geleverd inclusief:

    3 of 6 maanden garantie
    Afleverbeurt
    Volle tank benzine
    Poetsbeurt
    Tenaamstelling

    Inruil is mogelijk ( alle merken motoren )
    ook doen wij inkoop van Harley-Davidson motoren of consignatie verkoop.
    neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

    Wij zijn een RDW erkend bedrijf en kunnen de motor op lokatie op naam zetten.

    Typ fouten, prijs en specificatie wijzigingen voorbehouden

Opties en Accessoires:
Big Spoke voorwiel.
Arlen Ness voorpoten.
Arlen Ness Fork sliders.
Arlen Ness koplamp ring met verlichting.
LED knipperlichten voorzijde.
Smoked windscherm.
Tweeters in de batwing gemonteerd.
Apehanger.
Custom floorboards.
BUB 2-2 Uitlaat.
Roland Sands Design luchtfilter.
Roland Sands Design handvatten.
Roland Sands Design Derby cover.
Valbeugel.
Edge cut koffer grepen.
3-1 achterlicht.
ABS.
Cruise control.
AUX.
CD speler.
4 point docking.
Afneembare sissy bar.
Hak / Teen schakeling.
Zumo navigatie aanwezig.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Joeys Motor Ranch
Wist u dat: In de motortaal "Inrijden" betekent: Een gereviseerde motorfiets moet worden ingereden. Cilinder en zuiger worden bij dat proces geleidelijk op elkaar ingesleten. De eerste paar honderd kilometer mag niet op top­snelheid worden gereden of te lang worden doorgetrokken in de versnellingen om extreme hittevorming te voorkomen. Hier­ door kunnen de loopvlakken van de zuigers invreten en is de motor inwendig beschadigd. Vroeger moesten nieuwe motor­ fietsen 1500-2000 kilometer worden ingereden. De kunst van het inrijden bestaat uit het met wisselende belasting rijden met een motorfiets, zodat het motorblok loskomt zonder beschadi­ging te hebben opgelopen. Hierdoor wordt voorkomen dat een motor rauw gaat lopen, olie gaat verbruiken en de levensduur van het blok wordt bekort.
© 2000 - 2025 Motoroccasion