Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  STREET GLIDE CVO FLHXSE - 2018

Bouwjaar:
2018
Kleur:
Antraciet
Vermogen:
78 kW
Teller:
4.015 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
harley-davidson - street-glide-cvo-flhxse
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Super mooie CVO Street Glide
Street Glide CVO
2018 
Eerste eigenaar/nieuw gekocht bij dealer 
Grijs /zwart
Boom! Audio stage 2
Beenkapen 
Speakers in Beenkapen 
Uitlaatsysteem voorbochten Vance&Hines
Uitlaatdempers Rinehart
Sissybar 
Handvatverwarming
Top conditie

  • MKV Motoren is gespecialiseerd in de in- en verkoop van met name Harley-Davidson motoren. Kwaliteit, service en kwalitatief goed onderhoud zijn belangrijke prioriteiten binnen onze organisatie. U kunt bij ons tevens terecht voor de banden van uw motor als ook een onderhoudscontrole. Wij nemen alle zorg uit handen als het gaat om veilig rijden, uiteraard tegen gezonde prijzen.
    Wij ontvangen u graag bij ons in de showroom met méér dan 20 motoren ter beschikking. Bij ons kunt u terecht voor het beste advies, onder het genot van een bakje koffie en/of thee.

    Minimaal 6/12 maanden garantie.

    INRUIL IS MOGELIJK
    Stuur e-mail naar info@mkvmotoren.nl

    Financiering - zakelijk en particulier mogelijk
    https:www.deautofinancier.nl/mkv-motoren/autofinanciering

    Verzekeringen
    https:
    www.deautofinancier.nl/mkv-motoren/autoverzekering

    Graag tot ziens bij MKV Motoren!
    Neemt u ook een kijkje op onze website:
    www.mkvmotoren.nl


    Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen:
    MKV MOTOREN
    Bunsenstraat 3
    3316GC Dordrecht
    tel. 078-7856743
    Whatsapp: +31 (0)6 29 38 04 08
    email: info@mkvmotoren.nl

    Openingstijden:
    dinsdag t/m zaterdag van 10:00 uur tot 17:00 uur
    maandag en zondag gesloten.

     

Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, ABS, Alarmsysteem, Alarmverlichting, Audio, Beveiliging / alarmsysteem, Boordcomputer, Comfort zadel, Cruise control, Customuitlaten, Floorboards, Handvat verwarming, Kofferset, Motortuning, Navigatie, Ruit in kleur, Sissybar, Special Paint, Sportuitlaat, uitlaat RhineHart, Uitlaat Vance&Hines, Valbeugel, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MKV Motoren
Bunsenstraat 3
Dordrecht
Plan de route
078-7856743
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion