Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
H.D. Sportster XL1200CX Roadster!
Vance & Hines "Upswept" 2-1 uitlaat.
Geborsteld roestvrij staal!
Met de hand T.I.G. gelast. t.w.v. 1490=
Lekker grondspeling!
Roland Sands Design luchtflter.
Upside-down vork.
Dubbel remschijven voor.
Zij-nummerbord bevestiginng, legal!
Garantie 12 maanden, geldig door heel Europa.
Interessante inruil eventueel mogelijk.
Snel en makkelijk financiering.
Ook een lease plan voor bedrijven, z.z.p.-ers.
Deze beauty in het echt willen zien/horen/kopen?
Gauw maar afspreken!
Bel/app/mail voor een afspraak!
Rob 0655857614
H.D. Occasionspecialist sinds 1981!
www.dream-cycles.com
This 2-1 Upsweep is another testimony to the capability of the craftsman responsible for this 2-1 system. It had to have a 'Works' finish and not be afraid to show its racing genes. It is therefore hand-TIG welded and made from high grade (ASTM A269) 304 stainless steel with a brushed finish and a megaphone muffler. Comes with a partial and functional heat shield only, there is nothing here that doesn't breath competition including the Vance & Hines badge. Enjoy the sound, performance and a color-scheme that only a true stainless system is able to provide. Compatible with both mid and forward controls.
Opties en Accessoires: Sportuitlaat
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Luchtgekoelde, Evolution™ |
Boring x slag | 88,9|96,8 |
Cilinder inhoud | 1,202 |
Comp. verhouding | 10:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Electronic Sequential Port Fuel Injection (ESPFI) |
Ontsteking | |
Vermogen | || |
Max. koppel | 96|4,000 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 12,5 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | |
Vering achter | |
Remmen voor | Dubbele zuiger |
Remmen achter | Dubbele zuiger |
Voorband | 120/70R19 M/C |
Achterband | 150/70R18 M/C |
Wielbasis | 1,505 |
Lengte | 2,185 |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 785 |
Drooggewicht | 250 |
Leverbare kleuren | Vivid Black, Corona Yellow Pearl, Sumatra Brown, Electric Blue/Silver Fortune, Industrial Gray Denim/Black Denim |
Beschrijving | De nieuwe Roadster™ combineert vermogen, wendbaarheid en garage-built custom stijl, zodat hij in geen enkel hokje te plaatsen is. |
Na 20 jaar te zijn gevestigd in Amsterdam, is deze occasionspecialist in 2001 naar Zandvoort verhuisd.
Volgens eigenaar Rob is het al lang een droom geweest om een motorzaak op te richten in Zandvoort. " De gelegenhied om een oud-Renault garage te kunnen huren gaf de doorslag om weer een droom tot realiteit te brengen." Vlak achter de Zandvoorts race circuit, in Zandvoort-Noord, gevestigd op de Curiestraat.
Gespecialiseerd in Harley-Davidson®, maar dan altijd een selectie van japanse inruil motoren.
 | Heemskerk, Noord-Holland |
 | 0655857614 |
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets
te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW ,
die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide,
waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken