Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ROAD KING SPECIAL - 2004

Garantie: Ja
47818 Km
All Black
harley-davidson - road-king-special
harley-davidson - road-king-special
harley-davidson - road-king-special
harley-davidson - road-king-special
harley-davidson - road-king-special
harley-davidson - road-king-special
harley-davidson - road-king-special
harley-davidson - road-king-special
harley-davidson - road-king-special
harley-davidson - road-king-special
harley-davidson - road-king-special
harley-davidson - road-king-special
harley-davidson - road-king-special
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Mooie Fatwheel Roadking Custom 

Compleet gerestaureerd, gereviseerd en gecusomized 

Motor volledig gedemonteerd t.b.v. poedercoaten/spuiten
alle chrome delen.
Conventionele nokkenaskettingspanners, supportplate en oliepomp vervangen door S&S TC3 Oilpump with Camplate-kit (incl. 509C nokkenassen)
Rondom nieuwe lagers, ophangrubbers, keeringen en kabels gemonteerd.
Voorvork en remsysteem gereviseerd.
Fat voorwiel + Arlen Ness Fat frontfender gemonteerd
Nieuwe banden en remblokken en remschijven gemonteerd.
Nieuw custom zadel gemonteerd.
Nieuw stuur inclusief stuurbedening, spiegels en handvatten gemonteerd.
Rondom ledverlichting gemonteerd.
Harde koffers gemonteerd (incl. fillerpanel)
Nieuwe speedo/tacho-meter gemonteerd
Highflow,injectoren gemonteerd.
Fuel injection tuning
S&S Mini Teardrop Aircleaner
Etc.

  •  

Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, Aangepaste bestickering, Alarmverlichting, Comfort zadel, CUSTOM SEAT, Customuitlaten, dempers, andere en uitlaatsystemen, Floorboards, handvaten, andere, hendels, andere, Highflow Aircleaner, knipperlichten, andere, Kofferset, koplamp, andere, Motortuning, remmen, andere, Stalen / RVS leidingen, stuur, ander, THUNDERMAX ECM, velgen, andere, wielen, andere, Zadeltassen




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Loud Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion