Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  PAN AMERICA RA 1250 SPECIAL - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
GRIJS
harley-davidson - pan-america--ra-1250-special
harley-davidson - pan-america--ra-1250-special
harley-davidson - pan-america--ra-1250-special
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Garantie: 4 year HD Optimate

Trade-In Actie: Stap Over op de Harley-Davidson Pan America

Ervaar het avontuur, ruil je motor in en profiteer nu!

Ben jij klaar om de gebaande paden achter je te laten? Dan is dit hét moment om in het zadel te stappen van de Harley-Davidson Pan America de ultieme adventure-touring motor die performance, stijl en comfort combineert. En met onze tijdelijke Trade-In Actie wordt overstappen nog aantrekkelijker.



Wat houdt de actie in?
Ruil je huidige motorfiets in , elk merk is welkom en ontvang een aantrekkelijke inruilpremie bij aankoop van een nieuwe Pan America ST of Pan America 1250 Special. Dit is jouw kans om met extra voordeel de wereld van Harley-Davidson binnen te rijden.



Waarom kiezen voor de Pan America?

- Revolution Max 1250 motorblok: Krachtige prestaties, soepel rijgedrag.


- Adaptieve vering (bij de Special): Past zich automatisch aan voor maximaal comfort
.

- Off-road & on-road perfectie: Gemaakt voor elke ondergrond, elk avontuur
.

- Volledig digitaal dashboard: Navigatie, connectiviteit en rijmodi binnen handbereik.
Opties en Accessoires:
1250 revolution max, Abs, Cruise control, Dubbele schijfrem, Handvatverwarming, Led verlichting, Navigatie voorbereid, Rijmodus instelbaar, Spaakwielen, Traction controle




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H-D Big Rivers
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
© 2000 - 2025 Motoroccasion