Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  LOW RIDER ST FXLRST - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
BILLIARD GRAY
Vermogen:
77 kW
Teller:
9.327 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
harley-davidson - low-rider-st-fxlrst
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Koppel: 168 Nm
Afmetingen (LxBxH): 244 x 90 x 134 cm
Tankinhoud: 19 liter
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Aantal eigenaren: 2
Garantie: Fabrieksgarantie
Garantie: 24 maanden na eerste tenaamstelling
Leaseprijs: € 247 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

!! KOM LANGS VOOR DE SCHERPSTE DEAL BIJ MOTOR SALOON, D.M.V. ACTIE PAKKETTEN OF BESTE INRUIL OP ONZE NIEUW MOTOREN !!

Originele Nederlandse Harley-Davidson FXLRST Softail Low Rider ST. Nieuw door ons geleverd en voorzien van onderhoud. Betreft een motor van de eerste eigenaar. Nog fabrieksgarantie tot en met 20 juni 2028!!

Genoemde prijs betreft een rijklaarprijs inclusief grondige controle, zonder bijkomende kosten.

Optioneel: Grote onderhoudsbeurt tegen een meerprijs van € 445,=

Inruil alle merken motoren en auto's is mogelijk. Ook met bijbetaling van onze kant. Wij kopen ook Harley's in.

U rijdt deze motor al vanaf: € 247,= per maand op basis van Financial Lease. Vraag in de winkel naar de voorwaarden.

Harley-Davidson Insurance: Allrisk verzekerd vanaf € 57,10 per maand.
(onder voorbehoud van postcodegebied, leeftijd en schadevrije jaren)

= Bedrijfsinformatie =

Zondag 31 augustus koopzondag! Geopend van 12:00-17:00.

Motor Saloon is een officieel erkend Harley-Davidson dealer. In onze showroom staan altijd meer dan 100 Harley-Davidson motoren op voorraad.
** Ruim aanbod nieuwe Harley's vindt u op www.motorsaloon.nl **
Nieuwe motoren en occasions worden door ons speciaal H-D opgeleide monteurs klaargemaakt d.m.v. een uitgebreide afleverbeurt.
Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer: 033-4617398
Opties en Accessoires:
Alarmsysteem, Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Cruise control, full-LED koplampen, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, Zijkoffers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motor Saloon
Siliciumweg 2
Amersfoort
Plan de route
033-4617398
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion