Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  FAT BOY FLSTFI - 2003

Garantie: Ja
26053 Mls
MAT ZWART
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat voor: 120/70 R21
Bandenmaat achter: 240/40 R18
Schade: schadevrij

Super dikke omgebouwde customized Fatboy Anniversary . solo uitgevoerd met lederen zweefzadel. Stretched tank met verzonken Skull-tankdoppen. De motor is verbouwd bij South-East Motorcycles. Een Super bike om te zien en mee te rijden.
De gemonteerde Vanche &Hines ''Big Radius'' uitlaat geeft de motor net dat stukje meer karakter als aanvulling op het geheel.
Verder is de motor voorxzien van een Nacelle koplamphuis in de kleur mat zwart .

Opties en Accessoires:
''Roadking'' koplamphuis, Alarmsysteem, H-D Alarm, H-D badges, Kuryakyn spiegelset, Led-achterlicht/-remlicht/-richtingaanwijzers, Lichtmetalen velgen 18'', Lichtmetalen voorvelg 21'', PM ''RIVAL'' chromen velgen, PM ''RIVAL''Remschijven, PM Pulley, Solo zweef zadel, Stretched tank, Vance&Hines uitlaatsysteem, Verbrede achter brug




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Indian Motorcycle Rotterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1970 - Triumph en BSA houden een daadkrachtige campagne in 1970 voor de lancering van een nieuwe produktielijn; zestien motoren in totaal. Ten nadele van de brede aanpak is de vertraging die optreed aangaande de levering. Om aan de consumentvraag te blijven voldoen worden er T100's en Bonnies in een hoog tempo in elkaar gezet waardoor de kwaliteit enorm schommelde. Ook kwam de aanlevering van de assemblagedelen in de problemen tot op het punt dat er zelfs drie maanden werd gestopt om zich te richten op de fabricage van motoronderdelen. Doordat het systeem bij Triumph wel vrolijk orders bleef aanvragen liep het verlies op tot tweeentwinig miljoen pond.
© 2000 - 2025 Motoroccasion