Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  CROSS BONES FLSTSB - 2011

Garantie: Nee
46356 Km
Zwart
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
harley-davidson - cross-bones-flstsb
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop aangeboden: een in topstaat verkerende Harley-Davidson FLSTSB Softail Cross Bones uit 2011. Deze unieke en zeldzaam mooie motor biedt een geweldige rijervaring en is uitgerust met veel hoogwaardige extra’s.


Specificaties:
 

  • Bouwjaar: 2011
  • Kilometerstand: 46.000 km
  • Invoer: In 2019 professioneel geïmporteerd
  • Onderhoud: Altijd goed onderhouden, met aantoonbare historie

De motor is voorzien van een Jekill & Hyde uitlaatsysteem met kleppenregeling, waardoor je moeiteloos en legaal door heel Europa kunt toeren.


Extra’s & kenmerken:
  • Volledig black-out uitvoering
  • Gespoten Harley-logo’s
  • Mini floorboards achter
  • Lederen zijtas
  • Mustang solo seat
  • Jekill & Hyde verstelbare uitlaten
  • LED-achterlichten
  • Side mount kentekenhouder
  • Custom spiegels

 

 

Prijs: €16.950,- inclusief 6 maanden garantie en een onderhoudsbeurt.

Inruil en financiering mogelijk.

 

Voor meer informatie of een bezichtiging kun je telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen.


 
  •  

    J&M Motorcycles is gespecialiseerd in de in- en verkoop van Harley-Davidson motoren. Met meer dan 40 motoren op voorraad is er genoeg te bekijken in onze showroom. Heeft u zin om eens langs te komen en rond te kijken, twijfel dan niet en rijd eens langs.

    Heeft u interesse in een van onze motoren neem dan contact op voor het maken van een afspraak. Bij ons is alle inruil mogelijk, bent u benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen dan kunt u ons vrijblijvend contacteren. 

    Heeft u interesse in een van onze motoren maar heeft u het budget nog niet? Geen probleem, neem contact met ons op voor de financieringsmogelijkheden. 

    Openingstijden:
    Maandag      9:30 - 18:00
    Dinsdag        9:30 - 18:00
    Woensdag    9:30 - 18:00
    Donderdag   9:30 - 18:00
    Vrijdag          9:30 - 18:00
    Zaterdag      9:30 - 17:00

    Neem voor uw bezoek altijd even contact met ons op! Zo voorkom je een teleurstelling.


    Tel: +31620454790 (24/7 bereikbaar via whatsapp)
    Email: info@jmmotorcycles.nl
    Adres: Haspelweg 37, 5751JH Deurne


    Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.


Opties en Accessoires:
Black edition, Custom footboards , Customuitlaten, dempers, andere en uitlaatsystemen, Elektrische uitlaat klep, Floorboards, knipperlichten, andere, Solo seat, Special Paint




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
J&M Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion