Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  CONVERTIBLE CVO FLSTSE SOFTAIL - 2008

Garantie: Nee
26078 Mls
ORANJE PARELMOER
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Aflevering: LET OP !    De geadverteerde prijzen zijn inclusief afleveringskosten, voor extra zekerheid bieden wij voor motoren vanaf €3000,- een grote onderhoudsbeurt incl. 3 maanden garantie aan, voor Harley's €450,- en voor andere merken motoren €350,-    TENZIJ er in de betreffende advertentie staat aangegeven "zo mee", voor klassiekers en schadeauto's / motoren geldt altijd "reparatie en onderhoud door koper op basis van "zo mee".

Harley Davidson FLSTSE 110 cu screaming Eagle


- Merk: Harley Davidson
- Model: Chopper
- Tellerstand: 26078 Mijl
- Carrosserievorm: Overig
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2008
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: oranje Parelmoer
- Motorinhoud: 1800 cc
- Aantal cilinders: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar


Exterieur

- 2 Tone lak
- Breed stuur
- Restauratie object
- Speciaal Luchtfilter
- Speciaal Uitlaatsysteem
- Verchroomde Wielen
- Voorcontrole


KOOPJE!  Bijzondere jubileum editie met 110 cu screaming eagle motor, usa import, motor heeft diverse schoonheidsfoutjes en heeft de laatste jaren niet gereden, heeft voor u gaat rijden onderhoud nodig incl. nieuwe banden vanwege uitdroging, KOMT MET INVOERDOCUMENT EN MARGE FACTUUR, USA TITLE is verloren gegaan! en dus niet aanwezig!, mls stand is afgelezen stand, motor wordt uitsluitend op basis van "zo mee" verkocht. HEEFT DUS OP DIT MOMENT NOG GEEN NEDERLANDS KENTEKEN1

Aflevering
LET OP !    De geadverteerde prijzen zijn inclusief afleveringskosten, voor extra zekerheid bieden wij voor motoren vanaf €3000,- een grote onderhoudsbeurt incl. 3 maanden garantie aan, voor Harley's €450,- en voor andere merken motoren €350,-    TENZIJ er in de betreffende advertentie staat aangegeven "zo mee", voor klassiekers en schadeauto's / motoren geldt altijd "reparatie en onderhoud door koper op basis van "zo mee".



Frans Bleeker
De Alde Mar 7
9035 VP Dronrijp
0653891209
info@fransbleeker.nl
 
Opties en Accessoires:
2 Tone lak, Breed stuur, Restauratie object, Speciaal Luchtfilter, Speciaal Uitlaatsysteem, Verchroomde Wielen, Voorcontrole




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Frans Bleeker Motoren en Auto s
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
© 2000 - 2025 Motoroccasion