Nieuwsbrief:

GAS GAS  MC 65 - 2021

Garantie: Nee
56 Km
Rood
gas-gas - mc-65
gas-gas - mc-65
gas-gas - mc-65
gas-gas - mc-65
gas-gas - mc-65
gas-gas - mc-65
gas-gas - mc-65
gas-gas - mc-65
gas-gas - mc-65
gas-gas - mc-65
gas-gas - mc-65
gas-gas - mc-65
gas-gas - mc-65
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

GasGas MC 65 – 2021 – 56 uur – Kleine wielen

Te koop aangeboden: GasGas MC 65 uit 2021 met kleine wielen. De motor is in zeer goede staat en altijd met zorg onderhouden. Perfecte keuze voor jonge rijders die willen instappen in de 65cc klasse.

Specificaties

  • Bouwjaar 2021

  • 56 uur totaal

  • Zuiger vervangen op 48 uur (8 uur oud)

  • Vering volledig ververst en afgeveerd op 30 kilo

  • Motor is technisch top en klaar voor gebruik

  • Altijd netjes onderhouden

    BTW Motor

Betrouwbare en snelle 65cc motor, ideaal voor de beginnende crosser die een goed afgestelde en verzorgde machine zoekt.


  • Het is mogelijk om een financiering aan te vragen via onze website Robbe Motoren. De financiering wordt verzorgd in samenwerking met numotorrijden, snel en eenvoudig geregeld zodat jij binnenkort kunt rijden op jouw droommotor.

    Neem contact met ons op!
    Heb je vragen of intresse.
    Je kunt ons bereiken op de volgende manieren:
     Bellen: 06-30188051
     Mailen: info@robbemotoren.nl
     WhatsApp: 06-30188051

    Bekijk al onze motoren op onze website!

     Openingstijden van Robbe Motoren:

    Maandag: 13:00 – 18:00
    Dinsdag: Gesloten
    Woensdag: 09:00 – 12:00
    Donderdag: 15:00 – 20:00
    Vrijdag: 10:00 – 20:00
    Zaterdag: 09:00 – 12:00
    Zondag: Gesloten

     






Deze motor is geschikt voor A1 rijbewijs.
Robbe Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion