 |
Motor | Testastretta, L-Twin cilinder, 4 kleppen, Desmodromic, Vloeistofgekoeld |
Boring x slag | 94 mm x 94 mm |
Cilinder inhoud | 937 cc |
Comp. verhouding | 12,6:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Electronische injectie, 53mm gasklephuizen, Volledig Ride-by-Wire |
Ontsteking | |
Vermogen | 113 pk / 83,1 kW bij 9,000 tpm |
Max. koppel | 96,7 Nm bij 6,500 tpm |
Koppeling | Natte meervoudige platenkoppeling, mechanisch, self servo, slipper over-run |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Stalen Trellisframe, bevestigd aan cilinderkop |
Vering voor | Volledig verstelbare 43mm vork, USD Marzicchi vork |
Vering achter | Progressieve koppeling met instelbare Sachs monoshock. Aluminium enkelzijdige achterbrug |
Remmen voor | 2 x 320 Semi zwevende schijven, radiaal gemonteerde Brembo Monobloc M4-32 remklauwen, 4- zuiger radiale pomp met ABS |
Remmen achter | 245 mm schijf, 2- zuiger remklauw, Bosch ABS |
Voorband | Pirelli Diablo Rosso III 120/70 ZR17 |
Achterband | Pirelli Diablo Rosso III 180/55 ZR17 |
Wielbasis | 1,478 mm |
Lengte | 183 mm |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 810 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Star White Silk, Ducati Red |
Beschrijving | |