Nieuwsbrief:

DUCATI  SCRAMBLER URBAN ENDURO - 2015

Bouwjaar:
2015
Kleur:
Groen
Vermogen:
54 kW
Teller:
24.750 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie 3 maanden
ducati - scrambler-urban-enduro
ducati - scrambler-urban-enduro
ducati - scrambler-urban-enduro
ducati - scrambler-urban-enduro
ducati - scrambler-urban-enduro
ducati - scrambler-urban-enduro
ducati - scrambler-urban-enduro
ducati - scrambler-urban-enduro
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Hierbij te koop aangeboden, in zeer nette staat verkerende Ducati Scrambler 800 Urban Enduro

Deze Scrambler is de laatste jaren bij ons in onderhoud geweest. Motor staat op nieuwe banden en heeft bij ons een Desmo service gehad bij 23120 km.
Motor is voorzien van een Sc Project slip-on, ook de ECU is hier op aangepast.

Opties & accessoires:
  • Slip-on SC-Project
  • Aangepaste mapping
  • Ducati scrambler led knipperlichten
  • Korte kentekenplaathouder
  • Barracuda Spiegels
  • Handvatverwarming Ducati origineel
  • Boekjes
  • 2 sleutels
Al met al een keurige Scrambler voor nog veel rijplezier.

 
  • Kom vrijblijvend langs voor bezichtiging en/of een proefrit. De koffie staat klaar.

    Openingstijden:

    Di: 9:00 tot 17:00, 19:00 tot 22:00
    Wo: 9:00 tot 17:00
    Do: 9:00 tot 17:00, 19:00 tot 22:00
    Vr: 9:00 tot 17:00
    Za: 9:00 tot 17:00





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Beugol Motoren
Garderbroekerweg 59
Kootwijkerbroek
Plan de route
0342484550
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion