Nieuwsbrief:

DUCATI  SCRAMBLER STREET CLASSIC - 2015

€ 6.950,- € 7.250,-
14500 Km
Geel
ducati - scrambler-street-classic
ducati - scrambler-street-classic
ducati - scrambler-street-classic
ducati - scrambler-street-classic
ducati - scrambler-street-classic
ducati - scrambler-street-classic
ducati - scrambler-street-classic
ducati - scrambler-street-classic
ducati - scrambler-street-classic
ducati - scrambler-street-classic
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Prachtige Classic met moderne techniek.
Net Desmo geserviced met nieuwe Michelin Anakee banden. De kettingset en achterremblokken zijn ook nieuw.

5 x Duacti Scrambler op voorraad !


Monster , 821 , 696 ,XSR, 700, 797, 696

  • Gielen Motorsport
    Venusweg 16
    8938BC Leeuwarden
    Gielenmotorsport@gmail.com
    0614442880

    https://gielenmotorsport.nl/aanbod/
    Open van 9.00 tot 18.00

    Financiering mogelijk
    Gratis 5 dagen all-risk verzekering



  • Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Controleer voor aankoop van een motorfiets goed de zaken (o.a. accessoires, opties) die voor uw beslissing belangrijk zijn.
    Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de advertentie.
    Zet- en drukfouten zijn voorbehouden.

Opties en Accessoires:
Bochten ABS, Ohlins achterschokdemper , koplamprooster , rally stepjes, Termignoni uitlaat, frame doppen , stuur versteviging




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Gielen Motorsport
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion