Nieuwsbrief:

DUCATI  SCRAMBLER ICON - 2025

€ 12.240,- € 12.990,-
Garantie: Ja
Nieuw
Sparking Blue
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
10 Jaar SCRAMBLER DUCATI, tijd voor een feestje! 
Scrambler Ducati bestaat 10 jaar, en dat laten we niet ongemerkt voorbijgaan. Om dit jubileum te vieren, krijg je eenmalig €750,- korting en een gratis kleurdelen kit op de geselecteerde Scrambler-modellen!
We hebben meerdere Scramblers direct uit voorraad leverbaar, in diverse kleurstellingen, dus er zit altijd een stijl tussen die bij jou past.

Actievoorwaarden
- Alleen geldig op geselecteerde voorraadmodellen
- Op = op!

Scrambler Ducati Icon 2GEN, modern, speels en vol karakter
De vernieuwde Scrambler Icon 2GEN combineert iconisch design met moderne technologie.
Lichter, slimmer en stijlvoller dan ooit, met een frisse look, verbeterd rijcomfort en een geavanceerd TFT-dashboard.
Perfect voor wie houdt van vrijheid, plezier en karakter op twee wielen.

Meer weten of direct een proefrit plannen?
Stuur ons een mailtje naar: verkoop@ducatiamsterdam.nl

Vier dit jubileum met ons mee en rij binnenkort weg op een echte Ducati Scrambler!

De getoonde prijs is rijklaar, inclusief alle bijkomende kosten en 24 maanden garantie.

Ducati Amsterdam 
Mail: verkoop@ducatiamsterdam.nl
Telefoonnummer: 020-6826493  

Openingstijden:
Dinsdag t/m vrijdag : 10:00 uur - 18:00 uur.
Zaterdag : 10:00 uur - 17:00 uur.
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ducati Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion