Nieuwsbrief:

DUCATI  SCRAMBLER ICON - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
ROOD
Vermogen:
54 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
ducati - scrambler-icon
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Garantie: Anders

De vernieuwde Ducati Scrambler Icon. Perfect voor de stad of als basis voor een unieke Custom Build.

Ducati introduceert de vernieuwde Scrambler Icon, een veelzijdige motorfiets die liefhebbers van zowel stadsritten als custom builds aanspreekt. De Icon komt met een gestroomlijnde, minimalistische look, die niet alleen stoer oogt, maar ook een perfect canvas vormt voor personalisatie. Ducati heeft deze versie specifiek ontworpen om betaalbaar te blijven, zonder in te boeten op de kenmerkende prestaties en flair waar het merk bekend om staat.
Nieuw op voorraad.

= Bedrijfsinformatie =

Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Ducati Zaltbommel
Schimminck 6
Zaltbommel
Plan de route
0418-513521
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion