Nieuwsbrief:

DUCATI  SCRAMBLER FLAT TRACK PRO - 2016

Bouwjaar:
2016
Kleur:
.
Vermogen:
55 kW
Teller:
7.480 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ducati - scrambler-flat-track-pro
ducati - scrambler-flat-track-pro
ducati - scrambler-flat-track-pro
ducati - scrambler-flat-track-pro
ducati - scrambler-flat-track-pro
ducati - scrambler-flat-track-pro
ducati - scrambler-flat-track-pro
ducati - scrambler-flat-track-pro
ducati - scrambler-flat-track-pro
ducati - scrambler-flat-track-pro
ducati - scrambler-flat-track-pro
ducati - scrambler-flat-track-pro
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen
Modeljaar: 2016
Koppel: 68 Nm
Tankinhoud: 14 liter
Bekleding: Stof
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

Origineel Nederlands geleverde Ducati Scrambler Urban Enduro! Deze Scrambler is afkostig van 2e eigenaar en is in zeer nette staat.
Deze 803CC sterke Ducati is heel toegankelijk en gemakkelijk om mee te rijden. 

Deze Urban Enduro is uitgerust in een knal gele kleur. Ook met extra nummer borden aan zij - voorkant en bagagerek.
Met slechts 7480 KM is hij net ingereden en staat hij klaar voor de nieuwe eigenaar!

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Star Twin Motors
Kanaal Zuid 484
Loenen (Veluwe)
Plan de route
055-5051329
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion