Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Multistrada 1260S voorzien van het touringpakket ( Handvatverwarming, middenbok, handvatverwarming ) , pas nieuwe kettingset, achterband en beurt gehad. BTW Motor !
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Ducati Testsretta DVT met Desmo variable timing, L-Twin cilinder, 4-kleppen per cilinder, Dual Spark, vloeistofgekoeld |
Boring x slag | 106 mm x 106 mm |
Cilinder inhoud | 1.262 cc |
Comp. verhouding | 13:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Bosch electronische injectie, Ride-by-Wire, 56mm |
Ontsteking | |
Vermogen | 158 pk / 116.2 kW bij 9.500 tpm |
Max. koppel | 129.5 Nm bij 7.500 tpm |
Koppeling | Hydraulische natte multiplaatkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen met Ducati Quick Shift |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalen Trellis buizenframe |
Vering voor | |
Vering achter | Volledig instelbare Sachs-eenheid. elektronische compressie en rebound demping aanpassing. elektronische veervoorspanning afstelling met ducati skyhook-ophanging (DSS) Evo. Aluminium enkelzijdige swingarm |
Remmen voor | 2x330mm Semi zwevende schijven, Bosch ABS |
Remmen achter | 265mm schijf,2-zuiger zwevende remklauw, Bosch ABS |
Voorband | Pirelli Scorpion Trail II 120/70 R17 |
Achterband | Pirelli Scorpion Trail II 190/55 R17 |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Ducati Red, Volcano Grey, White |
Beschrijving | |
Ducati Amsterdam bestaat uit een bijzonder hecht team en al een motorbedrijf vanaf 1970 waarbij service voorop staat !
Onze monteurs zijn gespecialiseerd in Ducati en krijgen jaarlijks technische training in Italië en Nederland.
Vanaf 2020 zijn wij Ducati Store in Amsterdam en verkopen alles wat maar met Ducati te maken heeft. Bij ons vind je alle nieuwe Ducati motoren en een ruime keuze in Ducati approved occasions welke met 1 jaar garantie worden verkocht.
In onze ruime showroom kun jij ook je hart ophalen aan motorkleding, merchandising en accessoires van Ducati.
Je bent van harte welkom!
 | Amsterdam, Noord-Holland |
 | 020-6826493 |
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te
ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van BSA