Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA 1260 - 2020

Garantie: Ja
31933 Km
.
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
ducati - multistrada-1260
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2003
Koppel: 130 Nm
Afmetingen (LxB): 227 x 99 cm
Tankinhoud: 20 liter
Bekleding: Stof
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

Van éérste eigenaar afkomstige Ducati Multistrada 1260! Dit betreft een origineel Nederlands geleverde Ducati die in nette staat verkeerd. 
Naast de originele uitrusting met onder andere Cruise Controle en Ducati Quikshifter, is deze ook voorzien van een volledige Termignoni uitlaat inclusief mapping en Carbon Pikes Peak ruit. 

De 1260 is de laatste generatie van de dikke V-Twin Multistrada's. Dit in combinatie met het open systeem en Quickshifter staat dit garant voor de echte Ducati ervaring! Koppel / Ducati Sound en Ultieme beleving!  Van rustig toeren tot een trackday, alles is mogelijk met deze Multistrada!

nieuwsgierig geworden? bel met ons of kom langs in onze showroom!

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, cruise control, keyless start, windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creëerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2025 Motoroccasion