Nieuwsbrief:

DUCATI  MONSTER 1200 - 2014

Garantie: Ja
48811 Km
ROOD
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
ducati - monster-1200
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Origineel Nederlandse Ducati Monster 1200 met volledige onderhoud historie en boekjes aanwezig en voorzien van 12 maanden garantie! Deze prachtige Ducati rode monster is niet voor iedereen weg gelegd met zijn 145 PK en 124 NM koppel! Dit letterlijk wilde paard is voorzien van diverse accessoires.
 
Deze Ducati Monster 1200 is voorzien van termignoni einddempers voor die kenmerkende Desmo sound. Verstelbare koppeling en remhendel, navigatie steun, tankpad en monokapje op het bijrijderszadel ! Benieuwd geworden naar deze Monster ? Neem dan contact met ons op en kom de motor in de Meern bekijken! 
 
  • MVM Motoren is off Suzuki dealer - Royal Enfield dealer - MotoMorini dealer - Het Suzuki V-Strom center voor Nederland en het adres voor U gebruikte motor met een keuze uit 150 motoren met garantie tot wel 24 maanden.

    Tevens zijn wij de grootste motorverhuurder van Nederland met wel een keuze uit 45 motoren . Zie MOTORVERHUUR.NL

Opties en Accessoires:
ABS, dempers, andere en uitlaatsystemen, Mono Kapje, Sportuitlaat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MVM Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Schijf" betekent: Schijfrem. Motorrijders praten over schijven wanneer zij de schijfremmen bedoelen. ‘Dubbele schijven voor’ betekent dat de motorfiets over dubbele schijfremmen in het voorwiel beschikt. Schijfremmen werden op motorfietsen pas in de jaren zeventig op grote schaal toegepast. Deze noviteit werd in die tijd breed uitgemeten door de motorpers. Op het moment dat de schijfrem massaal zijn intrede deed in het voorwiel van de meeste sportieve motorfietsen, was de trommelrem uitontwikkeld tot een concept dat zich qua prestaties kon meten met de schijfrem. De hogere produktiekosten en de grotere afstellings- en onderhoudsgevoeligheid van de trommelrem werkten echter de algemene keuze voor de schijfrem in de hand. Op moderne motorfietsen komt de trommelrem nog maar weinig voor.
© 2000 - 2025 Motoroccasion