Nieuwsbrief:

DUCATI  HYPERMOTARD 698 MONO RVE - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Livery
ducati - hypermotard-698-mono-rve
ducati - hypermotard-698-mono-rve
ducati - hypermotard-698-mono-rve
ducati - hypermotard-698-mono-rve
ducati - hypermotard-698-mono-rve
ducati - hypermotard-698-mono-rve
ducati - hypermotard-698-mono-rve
ducati - hypermotard-698-mono-rve
ducati - hypermotard-698-mono-rve
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Kruip in het zadel en laat het plezier op je afkomen. De nieuwe Hypermotard 698 Mono (RVE) is de eerste eencilinder Supermotard voor op de weg van Ducati, geboren met maar één doel - spanning overbrengen en de scene domineren. Eenvoudig, licht en wendbaar, het is een echte funbike met race-DNA.

De 659 cc Superquadro Mono met desmodromische timing is de meest geavanceerde en high-performance eencilinder wegmotor ooit gebouwd, in staat om het hoogste toerental in zijn categorie te bereiken. Om maximale prestaties op het circuit te bereiken hebben we technische oplossingen uit de Panigale-wereld toegepast op het motorblok, frame en de elektronica. De agressieve, eenvoudige en compacte look die typerend is voor een supermotard gecombineerd met de schone en goede afwerking die zo kenmerkend is voor elke Ducati. De RVE versie pronkt met de Graffiti livery, de graphics accentueren het straatkarakter van de Hypermotard 698 Mono en zorgen ervoor dat de motorfiets altijd opvalt. Zelfs in stilstand.

Ook verkrijgbaar in een A2 (35KW) versie.
Ducati heeft een breed scala aan modellen, voor alle motorrijders, ongeacht hun ervaring. Het rijbewijs dat u net heeft gehaald opent de weg naar de wereld van het motorrijden en met de nieuwe Monster kunt u deze wereld groots betreden. Geniet meteen van het plezier, de prestaties en de technologie met de 35 kW begrensde versie, perfect voor uw A2 rijbewijs. Met de tot 35 kW begrensde versie voor uw A2 rijbewijs ervaart u de fascinatie van Ducati meteen vanaf de eerste dag.
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ducati Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "PK" betekent: Paarde kracht. F.W H .Emons schrijft in 1907 in zijn boek De Motorfiets, dat het hanteren van de waarde paarde kracht is ontleend aan de wereld van bierbrouwers. James Watt, de uitvinder van de stoommachine zou zijn eerste stoommachine bijeen bierbrouwer hebben geïnstalleerd. Voordat hij daartoe overging wilde hij van de bierbrouwer weten hoeveel paarden voor een bepaalde arbeid binnen een zeker tijdsbestek nodig waren,teneinde de benodigde capaciteit van de stoommachine te berekenen. Het verhaal vermeldt dat één paard na acht uur continu aan de pomp te hebben gewerkt twee miljoen kilo water had opgepompt. Dat betekende dat 75 kilo water in één seconde één meter omhoog was gevoerd. Op basis van deze berekening van James Watt zouden wij aan onze wetenschappelijke PK zijn gekomen. Wereldwijd ontstond een drietal methoden om het aantal PKs dat een motorblok ontwikkelt te meten. Hierbij ligt het verschil niet in de toegepaste meetmethode, maar in de uitrustingstoestand van de motor. Bij DIN- PK (Deutsche Industrie Normen) blijven de op het motorblok gemonteerde appendages als dynamo, uitlaatsysteem en luchtfilter aanwezig. Bij SAE -PK (Society of Automotive Engineers, een Amerikaanse norm) worden al deze zaken verwijderd. Vandaar dat een SAE-PK-meting 10% hoger zal zijn dan een DIN-meting. Tenslotte bestaat de CUNA -PK (Commissione Unificazione Normalizzazione Autoveicoli), een Italiaanse norm, waarbij de PK-meting wordt voltrokken na verwijdering van luchtfilter en uitlaatdemper, maar met dynamo. Gemiddeld bevinden de cuna meetresultaten zich tussen SAE -PK en DIN -PK . In Nederland wordt met DIN -PK gewerkt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion