Nieuwsbrief:

DUCATI  999 S - 2005

Garantie: Ja
565 Km
ROOD
ducati - 999-s
ducati - 999-s
ducati - 999-s
ducati - 999-s
ducati - 999-s
ducati - 999-s
ducati - 999-s
ducati - 999-s
ducati - 999-s
ducati - 999-s
ducati - 999-s
ducati - 999-s
ducati - 999-s
ducati - 999-s
ducati - 999-s
ducati - 999-s
ducati - 999-s
ducati - 999-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen
Modeljaar: 2005
Bekleding: Stof
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

In nieuwstaat verkerende Ducati 999S.
Geheel in originele staat en met een unieke lage teller stand van slechts 565 KM. 

Altijd al een nieuwe Ducati 999S willen bezitten en er nog nooit aan toegekomen? Dan is dit dé kans!

Deze in 2005 geproduceerd Ducati "Triple Nine" in de S uitvoering is voorzien van een aantal mooie originele Ducati performance accessoires zoals o.a. Termignoni (open) uitlaat demper, Desmocedici mono seat, titanium rem/koppeling reservoir deksels.

Nieuw in Duitsland geleverd en via een omweg (na de laatste 6 jaar in bezit geweest van 2e eigenaar) bieden wij deze unieke Superbike aan.
Bent u geïnteresseerd en zijn er speciale wensen voor wat betreft de aflevering of registratie neem dan gerust contact met ons op.

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion