Nieuwsbrief:

DUCATI  888 - 1993

Bouwjaar:
1993
Kleur:
.
Vermogen:
94 kW
Teller:
56.202 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
ducati - 888
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Bekleding: Stof
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

Origineel Nederlands geleverd en van 3e eigenaar afkomstige Ducati 888 SP5 nummer 219 / 500. De laatste 10 jaar in bezit geweest van liefhebber / verzamelaar. Recentelijk hebben wij de distributie riemen, olie / filter etc vervangen. De 888 is mooi en compleet uitgevoerd met het iconische Termignoni tangentiaal-uitlaatsysteem. Dit zorgt voor de iconische donkere Ducati sound! Een Echte SP5, de liefhebber weet voldoende!

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Star Twin Motors
Kanaal Zuid 484
Loenen (Veluwe)
Plan de route
055-5051329
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Slipstreaming" betekent: Een in de wegracesport veelvuldig toegepaste rij techniek waarbij de slipstream (zuiging, schroefwind) van de coureur die ervoor rijdt wordt benut. Vooral voor coureurs die vermogen te kort komen om een andere coureur voorbij te rijden, is slipstreaming noodzakelijk, want vlak voor de bocht kan de achtervolger plotseling uit de zuiging komen en dan trachten de voorganger eruit te remmen. Slipstreaming wordt als techniek vooral toegepast op circuits waar hoge topsnelheden worden gehaald, zoals Monza, Daytona en Paul Ricard. Iemand die in de slipstream rijdt, kan de snelheid van zijn voorganger verlagen: de slipstreamrijder vult deels het vacuüm op dat achter de motorfiets van zijn voorganger ontstaat en wordt als het ware meegezogen. Degene wiens slipstream wordt gebruikt kan dat voelen aan de trilling van zijn motorfiets.
© 2000 - 2025 Motoroccasion