Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Modeljaar: 2024
Voorzien van 3 delige kofferset
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Tweecilinder parallel 4-takt, 8 kleppen, DOHC |
Boring x slag | 88 mm x 88 mm |
Cilinder inhoud | 799 cc |
Comp. verhouding | 12.7:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Elektronische injectie |
Ontsteking | EFI |
Vermogen | 95 pk / 70 kW bij 9000 tpm |
Max. koppel | 77 Nm bij 6600 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | KYB upside-down-telescopisch, instelbaar |
Vering achter | KYB monoshock, instelbaar |
Remmen voor | dubbele 320 mm remschijf met radiale remklauwen |
Remmen achter | Enkele remschijf 260mm |
Voorband | 110/80 R19 Maxxis |
Achterband | 150/70 R17 Maxxis |
Wielbasis | 1531 mm |
Lengte | 2234 mm |
Breedte | 853 mm |
Hoogte | 1277 mm |
Zithoogte | 825 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Twilight Blue |
Beschrijving | De weg die voor ons ligt, is niet altijd duidelijk gedefinieerd. Op elk pad, en rond elke onbekende bocht, wachten nieuwe ontdekkingen. Soms weet je niet waar je heen moet, maar heb je niets liever.



Dompel je onder in de vrijheid, in die adrenaline-flow, in sterke emoties. Bij het rijden gaat het er uiteindelijk niet om wat de fysieke bestemming is, maar welke mentale reis je aflegt. Elke rit is inspirerend.



Met de CFMOTO 800MT Touring wordt uw kompas opnieuw ingesteld. Bekijk ook de CFMOTO 800MT Sport. |
| Dealerschappen: APRILA, KAWASAKI, KTM, MIA, CAN-AM, DUCATI, HONDOTO GUZZI, MOTO MORINI, PIAGGIOSUZUKI, TRIUMPH, YAMAHA |
Een nieuwe motor?
Bij Goedhart vind je hem Wat vind ik mooi? Wat is verstandig? Past deze motor wel bij mij?
Allemaal vragen die een rol spelen bij de aanschaf van een nieuwe motorfiets. Ons deskundige verkoopteam helpt u graag de juiste motorfiets te vinden voor vele tevreden motorkilometers.
 | Bodegraven, Zuid-Holland |
 | 0172-650005 |
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken