Nieuwsbrief:

CFMOTO  800 MT SPORT - 2025

Nieuw
Twilight Blue, Nebula Black
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
cfmoto - 800-mt-sport
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Er is niets beter dan het fijne gevoel te ervaren bij het ontdekken van nieuwe plekken. Niet alles hoeft altijd gepland te zijn en soms mag het wel wat avontuurlijker.

Vrijheid staat in lijn met ontdekken, want zonder vrijheid kan je niet op pad. Het avontuur dat je te wachten staat kan best wel spannend zijn, maar is dat niet het gevoel dat we af en toe opzoeken? Ze zeggen altijd dat het niet de bestemming is die uitmaakt, maar de reis ernaartoe toch?

Alleszins, de CFMOTO 800MT Sport vergezelt je bij al je nieuwe avonturen. De lancering van de 800MT betekent voor CFMOTO opnieuw een historische stap, opnieuw een stap verder dan de tot hiertoe vooral operationele samenwerking tussen CFMOTO en KTM.

De onklopbare standaard uitrusting en de KTM-motortechnologie zijn van topklasse en definiëren ook deze 800MT Sport. Daarbovenop is het ook nog eens een zeer toegankelijke Adventure motor.
Dankzij de lichtgewicht constructie is de 800MT Sport superieur in rijprecisie, gekoppeld aan ergonomie voor uw comfort op de weg.

Motortype: Tweecilinder parallel 4-takt, 8 kleppen, DOHC 
Cilinderinhoud: 799 
Max vermogen: 70 KW - 95 PK / 9000 tpm 
Max koppel: 77 N.m / 6600 tpm 
Boring x slag (mm): 88 x 65,7 
Compressieverhouding: 12.7:1 
Koeling: Vloeistof gekoeld 
Voeding: EFI 
Ontsteking: Elektrisch 
Versnellingen: 6
Zithoogte (mm): 825 
Afmetingen (mm): 2234 x 853 x 1277 
Wielbasis (mm): 1531 
Grondspeling (mm): 190
Inhoud benzinetank (L): 19 
Gewicht (kg): 225 
Garantie: 5 jaar
Voorvering: KYB upside-down-telescopisch, instelbaar 
Achtervering: KYB monoshock, instelbaar 
Remsysteem: J.Juan dubbele 320 mm remschijf met radiale remklauwen / Enkele remschijf 260mm 
ABS: Standaard 
Velg voorwiel: 19" gietwiel 
Velg achterwiel: 17" gietwiel 
Banden:
Voor: 110/80 R19 Maxxis
Achter: 150/70 R17 Maxxis



  • Wij nodigen u van harte uit in onze showroom en vertellen u graag onder het genot van koffie of thee over onze merken en alle daarbijhorende service, werkplaats, financiering en garanties die wij u kunnen verlenen zodat u zorgeloos van de nieuwe motorfiets kunt gaan genieten.

    Al onze motoren worden vakkundig gecontroleerd in onze uitgebreide werkplaats en afgeleverd met een standaard garantie die in overleg uitgebreid kan worden naar meerdere maanden of een jaar.

    Trots op ons dealerschap CF MOTO en dat we specialist zijn in kwalitatieve gebruikte Harley-Davidson, Ducati en MV Agusta's.

    Met vriendelijke groet en zien u graag,
    MotoXpert Dronten, RDW erkend bedrijf.

    Het Spaarne 18
    8253 PE  Dronten
    Telefoon: 06 - 53 63 86 73
    Whatsapp: 06 - 28 56 84 03
    Website: www.motoxpert.nl
    E-mail: motoxpert@motoxpert.nl

    Openingstijden:
    Maandag: Gesloten
    Dinsdag : 10.00 - 17.00 uur
    Woensdag : 10.00 - 17.00 uur
    Donderdag : 10.00 - 17.00 uur
    Vrijdag : 10.00 - 17.00 uur
    Zaterdag : 10.00 - 15.00 uur
    Zondag: Gesloten

    Ook MotoXpert volgen op Facebook of Instagram? klik dan op onderstaande link en geef ons een like:
    Facebook: www.facebook.com/MotoXpert.nl
    Instagram: www.instagram.com/motoxpert.nl/

    Wilt u de motor van uw dromen financieren? vul dan het formulier in:
    https://www.motoxpert.nl/financiering.html

    Trefwoorden:
    Street Glide - Road Glide - Fat Boy - Dyna - Heritage - Breakout - Cross Bones - Sportster - Iron - Forty Eight - Road King - Electra Ultra - Springer - Tri - V-rod - Classic - Fat Bob - Street Bob - CVO - Special - Limited - Low Rider - Anniversary - Softail - Deluxe - Pan America - LiveWire -  EVO - FLHX - FLHXS - FLTRX - FLTRXS - XXL - XL - XS - FL - FLHT - FLHTK - FLHTKL - FLSTF - FLSTFB - FLSTC - FXDL - FXDB - FXDC - FLHTC - FLHTCU - FLHTCUI - FLHR - FLHRC - FXSTC - FLSTN - XR - 88 - 96 - 103 - 107 - 110 - 114 - 883 - 1200 - 1340





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoXpert
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion