Nieuwsbrief:

CFMOTO  700 MT - 2024

Garantie: Nee
Nieuw
Nebula Black
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
cfmoto - 700-mt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

De 700MT vertegenwoordigt het toppunt van vrijheid en verkenning. Hij laat de avontuurlijke geest in rijders ontbranden, verlegt grenzen en ontsluit nieuwe grenzen. Met de 700MT kun je onvergetelijke reizen maken en de schoonheid en sensatie van de wereld als nooit tevoren ontdekken. Hij maakt reizen mogelijk die het voorstellingsvermogen te boven gaan en brengt het verre dichterbij dan ooit tevoren.

De styling van de heeft scherpere lijnen en de zijvleugelbeschermers benadrukken de mech-stijl. De lichtmodellering is geoptimaliseerd, het ontwerp van de meerlijnige lampen is agressiever en de helderheid is verbeterd om de weg beter te bedekken.

Het nieuwe 5-inch TFT-scherm ondersteunt eenvoudige schermprojectie. De oorspronkelijke twee USB type-A pluggen zijn nu aangepast naar één Type-A en één Type-C om te voldoen aan de behoeften van verschillende mobiele apparaten.

Het motorblok van de 700MT is gebaseerd op het bewezen motorplatformontwerp van CFMOTO, een vloeistofgekoelde 693cc tweecilinder lijnmotor met maximaal vermogen van 49 kW bij 9000 t/min en maximaal koppel van 68 Nm bij 6500 t/min, levert een beter koppel bij lage snelheden en biedt tegelijkertijd de standaardmodus en elektronische systeeminterventie voor een soepele rijervaring.

Het brede zadel, de 18 liter brandstoftank en de standaard R17 CST-banden voor en achter maken de 700MT tot een geweldige toerfiets voor lange afstanden. Met optionele zijkoffers en valbaren om gegarandeerd verder te rijden, begint toeren met de 700MT.

Motortype: 2-Cilinder, DOHC 
Cilinderinhoud: 693 cc 
Max vermogen: 49 kW/9000 t/min 
Max koppel: 68 Nm/6500 t/min 
Boring x slag (mm): 83 x 64,0 mm 
Koeling: watergekoeld 
Voeding: EFI 
Ontsteking: ECU
Zithoogte (mm): 820 mm 
Afmetingen (mm): 2180 x 835 x 1332 mm 
Wielbasis (mm): 1425 mm 
Grondspeling (mm): 170 mm  
Inhoud benzinetank (L): 18 L 
Gewicht (kg): 218 kg
Voorvering: Upside down 
Achtervering: Monoshock 
Remsysteem: Dubbele schijf, 2 zuigers, J.JUAN 
ABS: Standaard 
Velg voorwiel: Aluminium gietwiel 
Velg achterwiel: Aluminium gietwiel 
Banden: 120/70 R17 - 160/60R 17

* 5 Jaar (2+3)Garantie *
* ACTIE / ZIJKOFFERSET GRATIS !! *
 






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
CPH Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: ACE MOTORCYCLES in 1936 - Een pikant detail is een gevonden brief door een erfgenaam van Joe Stephan, die werkzaam was bij ACE Motorcycles. Deze brief, daterend uit 1936, was afkomstig van Everitt deLong en gericht aan dhr. Eitel, topfunctionaris bij ACE. De afgebeelde foto's zijn los bij de brief gevonden waardoor aannemelijk is dat het om een nieuw prototype gaat. In de brief heeft dhr. DeLong het erover dat hij in de finale stadium is en er reeds enkele mensen mee heeft laten proefrijden. "De verwachtingen zijn hoopvol. Verdere experimenten aangaande dit prototype zijn ook in de afrondingsfase maar door geldgebrek hebben deze nog even op zich laten wachten. Ik hou u en anderen op de hoogte van de ontwikkelingen." Wanneer men naar de foto's kijkt ziet men een scooterachtig model waar niets opmerkelijks vanaf straalt. Echter, in die tijd waren de motorfietsen niet voorzien van een dergelijke beplating. Qua vormgeving voor die tijd dus een ver vooruitstrevend model. En let even op de liggende foto's. Onder het blok is duidelijk iets te zien ven een aantal trommels. De overbrenging geschiedde door een dubbele snaar. Wat er van dit ontwerp terecht is gekomen is voor iedereen onduidelijk.
© 2000 - 2025 Motoroccasion