Nieuwsbrief:

CFMOTO  450 SR - 2025

250 Km
Wit
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
CF MOTO 450 SR

250 km op de teller, ingeruild door de 1e eigenaar.
Deze 81 jarige man heeft toch liever iets waar hij rechter op zit dus heeft hem ingeruild op een 450 NK.

Daarom nu extra scherp te koop, €6999,-


Met 5 jaar garantie.


De heerlijke 450cc parraleltwin met de 270 graden krukas geeft een prachtig geluid ook met de originele uitlaat.
Lekker vermogen voor de beginnende sportieve rijder.
Met een vederlichte koppeling ga je echt nooit een vermoeide hand krijgen door het koppellen.

Dit 450cc blok is te vinden in meerdere modellen van CF Moto, wij hebben ondertussen al veel klanten blij kunnen maken met deze modellen.
En hebben de nodige feedback gehad, dit is echt een goed blok en valt eigenlijk niemand tegen.
Natuurlijk geen PK monster maar in deze klasse misschien wel het fijnste blok wat het geeft.

Kom zeker een keer langs om te kijken, zitten en luisteren.
Bij serieuze interesse is een proefrit natuurlijk ook mogelijk.
De koffie staat in ieder geval altijd klaar.

Op cfmotobenelux.com vind je alle informatie over deze motor. 


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2025 Motoroccasion