Nieuwsbrief:

CFMOTO  450 SR - 2025

Garantie: Nee
Nieuw
.
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Schade: schadevrij

CFMoto 450SR TC


- Merk: CFMoto
- Model: Sport
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2025
- Transmissie: Geschakeld
- Motorinhoud: 450 cc
- Aantal cilinders: 2
- Vermogen: 35 kW / 48pk
- Ledig gewicht: 168 kg
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW

Inruil Mogelijk

Exterieur

- Windscherm

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Bluetooth
- Connected services

Veiligheid

- Traction Control


De CFMOTO 450SR is een krachtige en veelzijdige motorfiets met unieke sportieve looks. De 450SR is ontworpen voor zowel recreatieve als competitie-rijders en biedt een perfecte balans tussen prestaties en comfort.
De 450SR is niet alleen licht en wendbaar, hij beschikt ook over veerelementen en remmen van topniveau. Bovendien zorgt het aerodynamische en stijlvolle uiterlijk voor een indrukwekkende uitstraling.
Met de 450SR zet CFMOTO een nieuwe standaard voor sportmotoren met middelgrote cilinderinhoud. Inderdaad, de gestileerde 450SR ademt sport uit al zijn poriën maar voelt zich minstens even goed in zijn sas op de openbare weg.
Kortom, de CFMOTO 450SR is dé keuze voor motorrijders die op zoek zijn naar een motorfiets die prestaties, comfort en een geheel eigen stijl combineert.
DESIGN
De aerodynamica van de 450SR wordt niet alleen bepaald door de voorzijde, maar ook door de specifiek vormgegeven achterkant. Elk onderdeel werd onder de loep genomen met het oog op een minimale luchtweerstand en een superieure wendbaarheid.
WINGLETS
De opvallende winglets vooraan genereren zo’n 2 kg downforce bij 120 km/u.
ZITHOOGTE
De standaard zithoogte is 795 mm maar dankzij de optionele zadels kan de zithoogte aangepast worden naar 815 cm of 785 cm. Het slanke ontwerp laat je toe makkelijk van positie te veranderen en zorgt dat je steeds je voeten aan de grond kan zetten.
VERING
De sportief afgestelde voorvork en schokbreker zorgen voor stabiliteit en controle. De achterbrug is verbonden met de schokbreker door middel van een multi-link, iets wat je eerder bij zwaardere motorfietsen verwacht.
De 450SR is met z’n sportieve banden, korte versnellingsbak-verhoudingen en geïntegreerde valbescherming klaar voor het circuit. En wil je het schakelpatroon omkeren, dan kan dat zeer snel en eenvoudig.
MOTORBLOK
De 450SR wordt aangedreven door een door CFMOTO ontwikkelde 450cc paralleltwin met een lineair vermogen van 35Kw en accelereert van 0-100 km in minder dan 5 seconden. In het motorblok vinden we een 270° krukas en een dubbele balansas om trillingen te onderdrukken.
REMMEN
De 450SR is voorzien van eersteklas componenten: zo garanderen de radiale monobloc Brembo-remklauw, het Bosch ABS en de FCC slipperkoppeling een optimale controle bij remmen en terugschakelen.
FRAME
Het zeer sterke maar lichte aluminium hoofd- en subframe dragen bij aan een het rijklaar totaalgewicht van slechts 168 kg.
RIDING SMART
Het 5 inch TFT display ondersteunt eenvoudige navigatie en is dankzij een eenvoudig menusysteem handig te bedienen via de intuïtieve knoppen aan de linker stuurhelft.
De 450SR heeft een ingebouwde 4G-module en 6D-sensor, die niet alleen een Bluetooth-verbinding mogelijk maakt maar ook een realtime weergave van de voertuigpositie, kilometerstand, Over-The-Air upgrades, een Inertial Measurement Unit (IMU), beveiliging en antidiefstal, een track record en andere cruciale gegevens. Dit alles is toegankelijk via de innovatieve CFMOTO app.
 
Verkrijgbaar in Zircon Black & Nebula Black

 

Afleverpakketten



BNM Motoren Dordrecht
Weeskinderendijk 5
3314 CM Dordrecht
078-6309111
motor@bnm-motoren.nl

www.bnm-motoren.nl
  • Wij bieden een Gratis All-Risk Verzekering van 10 Dagen!!

Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Bluetooth, Connected services, Traction Control, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
BNM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion