Nieuwsbrief:

CFMOTO  450 NK - 2025

Prijs:
€ 6.399,- € 6.799,-
Bouwjaar:
2025
Kleur:
Nebula Black
Vermogen:
34 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
cfmoto - 450-nk
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
450NK is niet zomaar een motor - voel de opwinding als je het stuur vastgrijpt, het is een verlengstuk van je wezen. Stel je voor dat je door de drukke straten van de stad rijdt en moeiteloos en met precisie door het verkeer weeft. Het ongeëvenaarde rijgedrag en de wendbaarheid van de 450NK veranderen het alledaagse woon-werkverkeer in een opwindend avontuur. Het is niet zomaar een motor; het is een symfonie van beweging. Snijd het randje af - rij op de 450NK en verbrijzel het conventionele. Omarm de nieuwe orde van straatmotorfietsen, waar vermogen, stijl en controle samenkomen.

De 450NK wordt aangedreven door een parallelle tweecilindermotor van 449 cc en levert een indrukwekkend vermogen. Met een maximumvermogen van 35 kW bij 9500 t/min en een maximumkoppel van 39 Nm bij 7600 t/min is het een explosieve uitbarsting van energie. Elke versnelling roept een gevoel van felle acceleratie op. Met een 270° krukasafstelling zorgt het lage eindkoppel van de motor voor optimale prestaties in de stad. Deze setup garandeert een krachtige acceleratie in de lage versnellingen, waardoor de 450NK de ideale metgezel is voor stadswegen. Het dubbel gebalanceerde asontwerp verbetert de rijbeleving nog verder en remt trillingen effectief af, waardoor je sneller en soepeler kunt accelereren.

Motortype:2-Cilinder, DOHC
Cilinderinhoud:449 cc
Max vermogen:35 kW/9500 t/min
Max koppel:39 Nm/7600 t/min
Boring x slag (mm):72 x 55,2 mm
Compressieverhouding:n.n.b.
Koeling:watergekoeld
Voeding:EFI
Ontsteking:ECU
Versnellingen:6
Zithoogte (mm):795 mm
Afmetingen (mm):2000x810x1130 mm
Wielbasis (mm):1370 mm
Grondspeling (mm):192 mm
Inhoud benzinetank (L)14 L
Gewicht (kg):165 kg
Kleuren:Nebula Black / Nebula White
Voorvering:37 mm Upside Down
Achtervering:Monoshock, preload regelbaar
Remsysteem:radiale remklauwen J,Juan
ABS:ABS / TCS Standaard
Velg voorwiel:Aluminium gietwiel
Velg achterwiel:Aluminium gietwiel
Banden:110/70-R17 - 150/60-R17

Wij zijn officieel dealer van CFMoto, Kymco, Moto Guzzi, Aprilia, Piaggio en Vespa.

Welkom bij Van den Burg Eindhoven
Al jaren zijn wij dé specialist in scooters, motorscooters, bromfietsen en motoren in de regio Eindhoven. Of je nu op zoek bent naar een vlotte scooter voor in de stad, een stevige motorscooter voor lange ritten, of juist een robuuste motor voor de echte kilometervreters – bij ons zit je altijd goed. We hebben een enorm aanbod aan nieuwe en tweedehands voertuigen.

Kom gezellig langs
Stap gerust eens binnen in onze showroom en ontdek welk voertuig het beste bij jou past. Of je nu een nieuwe scooter, motor of een tweedehands exemplaar zoekt, wij helpen je graag verder. En natuurlijk zorgen we er ook voor dat je het beste uit jouw voertuig haalt met onze onderdelen en accessoires. Geniet van de Brabantse gezelligheid en laat je verrassen door ons aanbod!

Openingstijden:

Dinsdag t/m Vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur.
Zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.

Van Den Burg Eindhoven
Bisschop Bekkerslaan 8
5628 RA Eindhoven





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Van den Burg Eindhoven
Bisschop Bekkerslaan 8
Eindhoven
Plan de route
040-2418627
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion