Nieuwsbrief:

CFMOTO  450 MT - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Blauw/wit of zwart/grijs
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Direct uit voorraad leverbaar: 
1x Blauw/wit (Zephyr Blue)
Zwart/grijs : neem contact op voor actuele levertijd

 

CF Moto 450 MT
Ontdek de nieuwe CF Moto 450MT, dé ultieme allround motor voor avontuurlijke rijders. Met zijn krachtige 450cc tweecilinder motor, strakke handling en comfortabele rijpositie is de 450MT perfect voor zowel dagelijks gebruik als de offroad ritten. Dankzij de moderne technologie en stijlvolle uitstraling is deze motor een echte blikvanger op de weg.

Officieel CF Moto dealer
Bij Bike Centre Holland ben je aan het juiste adres voor deze veelzijdige motor. Als officiële CF Moto dealer bieden we niet alleen de nieuwste modellen, maar ook uitstekende service in onze werkplaats, waar we onderhoud uitvoeren op alle merken. Ervaar de perfecte mix van kracht en comfort met de CF Moto 450MT!

Levertijd en proefrijden?
Deze motorfiets is direct uit voorraad leverbaar. We leveren hem ook rijklaar bij jou thuis. Maar we snappen dat je vóór de aanschaf wel eerst even wilt proefrijden daarom ben je van harte welkom bij ons in Apeldoorn om een testrit te komen maken. Na het bestellen is de levertijd (bij jou op de stoep) ongeveer 2 tot 10 werkdagen. Neem contact met ons op om zeker te zijn van de actuele levertijden. 

Genoemde prijs van €7799,- is inclusief:

  • BTW
  • BPM
  • Kenteken
  • Tenaamstelling
  • Volle tank
  • Rijklaar maken
  • 5 jaar garantie (!)
  • (GRATIS) levering aan huis
Heb je verder nog vragen? Neem vooral contact met ons op óf kom gezellig langs bij ons in Apeldoorn!
  • Welkom bij Bike Centre Holland, dé allround tweewieler zaak van Apeldoorn. Wij zijn onder andere dealer van CF Moto. Wij hebben altijd een mooie voorraad van CF moto direct uit voorraad leverbaar. Kom vooral gezellig langs en laat je verrassen. 

    Inruil
    Wij ruilen alle merken motorfietsen in, neem vrijblijvend contact met ons op voor een vrijblijvend inruilvoorstel

    Financiering
    Financiering met of zonder inruil van je huidige motorfiets is mogelijk! Neem contact op voor meer informatie.

    Werkplaats
    In onze werkplaats ben je van harte welkom voor al het onderhoud en reparatie van jouw motofiets (alle merken).

    Garantie
    Alle nieuwe motoren van CF MOTO leveren wij standaard met 5 jaar garantie.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Bike Centre Holland
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion