Nieuwsbrief:

CFMOTO  450 MT - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
Tundra grey
Vermogen:
32 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
cfmoto - 450-mt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Bij BJ-Wheels   Nu uit voorraad leverbaar zie foto's
CFMoto 450 MT de nieuwste telg uit de CFMoto familie.
Nu op voorraad 
Bel nu voor info:  0620360061
 

CFMOTO's bewezen en succesvolle 449cc paralleltwin-platform is getuned en verfijnd voor het plezier en de spanning van avontuurlijk rijden. De motor van de 450MT levert 32,5 kW bij 8500 tpm en 44 Nm bij 6250 tpm, terwijl dubbele balansassen de soepele gasrespons verbeteren en trillingen drastisch verminderen. Met een krukas van 270° maakt het kenmerkende geluid van de CFMOTO-motor de gebruikers enthousiast bij elke acceleratie, in elke omstandigheid. Dit maakt het rijden ook ongelooflijk gemakkelijk, als we ook rekening houden met een drooggewicht van 175 kg.

Het weggedrag op de weg en in het terrein wordt versterkt door de 200 mm veerweg van de KYB-vering, die verstelbaar is in de voorspanning en in 20 dempingsniveaus. De ergonomie is afgestemd op comfortabel cruisen op winderige wegen, maar garandeert ook volledige controle op de ruigste trails met een hooggebogen stuur en speciale voetsteunen.

De off-road ziel van de motor komt tot uiting in zowel de technische specificaties als het bodywork en de styling; 90/90-21" voorwielen en 140/70-18" achterwielen, 220 mm bodemvrijheid en 820 mm zithoogte (800 mm met optioneel zadel).

Om de off-road capaciteiten te verbeteren, kan het BOSCH dubbelkanaals ABS op het achterwiel worden uitgeschakeld via een speciale stuurknop. Ook kan het BOSCH TCS worden uitgeschakeld via het gebogen 5" TFT kleurenscherm met Bluetooth connectiviteit.

Motortype:2-Cilinder, DOHC
Cilinderinhoud:449cc
Max vermogen:32.5 kw @ 8500 rpm
Max koppel:44Nm @ 6250
Boring x slag (mm):72.0 x 55.2mm
Compressieverhouding:n.n.b.
Koeling:watergekoeld
Voeding:EFI
Ontsteking:ECU
Versnellingen:6

GENIET BIJ CFMOTO VAN 5 JAAR GARANTIE

Sinds 1 mei 2023 genieten alle nieuwe motorfietsen, die door het CFMOTO Benelux-netwerk op de markt worden gebracht, van 5 jaar garantie.

  • + Bij deze motor 10 dagen gratis verzekering via Zelfverzekerd Motorrijden!
    + Financiering mogelijk, ook deels en boetevrij vervroegd aflossen.

     






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
BJ Wheels and Machinery
6 Poortmanstraat
Almelo
Plan de route
06-20360061
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2025 Motoroccasion