Nieuwsbrief:

CFMOTO  125 NK - 2025

Nieuw
Zephyr Blue, Gem Black
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
cfmoto - 125-nk
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Compacte naked bike
 

Met de nieuwe 125NK presenteert CFMOTO een naked bike in het 125cc-segment met een compact ontwerp, moderne elektronica en een aantrekkelijk uiterlijk. Uniek voor A1 rijbewijsklasse.

De CFMOTO 125NK wordt aangedreven door een 124,2 cc DOHC eencilindermotor die 14,4 pk levert bij 10.500 tpm en een koppel van 10,2 Nm bij 8.500 tpm. De wielbasis van 1.360 mm zorgt voor wendbaarheid en de zithoogte van 780 mm maakt het model toegankelijk voor rijders van verschillende lengtes. Het gewicht van 142 kg draagt ook bij aan een gemakkelijke bediening.

De 125NK heeft een stalen buizenframe en een aluminium achterbrug, wat het gewicht vermindert. De upside-down voorvork en de monoshock met instelbare voorbelasting achter zijn ontworpen voor een comfortabele vering. Het remsysteem omvat een 292 mm enkele schijfrem met een remklauw met dubbele zuiger aan de voorzijde en een 220 mm schijfrem met remklauw met enkele zuiger aan de achterzijde. De 125NK is uitgerust met ABS en tractiecontrole.

Modern uitgerust

Het moderne design en de goede eigenschappen spreken in het voordeel van de 125NK.
Op het gebied van elektronica is de CFMOTO 125NK modern uitgerust. Het gehele verlichtingssysteem - koplampen, achterlicht en richtingaanwijzers - bestaat uit LED's. Het 5-inch TFT-display toont duidelijk alle belangrijke informatie en is gebruiksvriendelijk ontworpen. Er is een optionele T-Box verkrijgbaar, die extra connectiviteitsfuncties biedt. De CFMOTO 125NK is verkrijgbaar in Zephyr Blue en Gem Black.

  • Inruil van motor, scooter of brommer bespreekbaar.
  • De genoemde prijzen zijn all-in (inclusief afleverkosten, kentekenkosten, kosten rijklaar maken, etc.)
  • Een proefrit is mogelijk. Bel ons voor de mogelijkheden: 0113 320014.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorini
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion