Nieuwsbrief:

CAN-AM  SPYDER F3-T LIMITED - 2023

Garantie: Ja
Onbekend
MINERAL BLUE SA
can-am - spyder-f3-t-limited
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Semi-automaat
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2023
Fabrieksgarantie: 24 maanden

LET OP Summersales deals, nu € 1800,- korting op alle 2022/2023 modellen Ryker 900 en Spyder modellen.Deze korting is al van de vraagprijs afgehaald. Rij dus nu jouw Can-Am Ryker al vanaf € 34.990,-. Ook krijg je tijdens deze actie 2 extra jaar fabrieksgarantie en road-assistance. Pak nu dat voordeel!

Profiteer nu van van 5.99% rente op een financiering!

De Can-Am Spyder F3 Limited is een cruisermotor met extra luxe features vergeleken met de sportievere F3-S. Hij is uitgerust met een grote kofferruimte, handvatverwarming, floorboard en windschermen, wat hem geschikt maakt voor comfortabele tours met zijn tweeën. De F3 Limited heeft ook een afneembare koffer en extra opties voor de passagier, zoals eigen speakers, een gedempte rugleuning en handvatverwarming.

Zo kan het zijn dat je heerlijk comfortabel met zijn tweeën op pad kunt gaan met muziek aan boord voor een nog completere beleving. Wat de F3 Limited onderscheidt van de gewone F3 en F3-S modellen zijn onder andere extra bescherming tegen de wind, luchtvering achter, geïntegreerde ruggensteun voor de passagier, voetsteunen en verwarmde handgrepen, 138 liter bergruimte met bagageruimte achteraan, en het premium audiosysteem van BRP met 6 luidsprekers, toetsenbord voor audiobediening en cruise control. De meter is ook breder met 19,8 cm (7,8") en heeft BRP Connect.

* te besturen met een autorijbewijs behaald voor 19-03-2013
** te besturen met een A motorrijbewijs of A2 behaald van 21-jarige leeftijd met Code 80

Met 24 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

( BEL ALTIJD EERST VOOR BESCHIKBAARHEID)

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.


MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion