Nieuwsbrief:

BMW  S 1000 R - 2019

Garantie: Ja
18026 Km
Zwart
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
bmw - s-1000-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Te koop aangeboden:

Een BMW S 1000 R. De motor is gebouwd in 2019 en heeft op dit moment 18026 km op de teller staan. Deze machine ziet er nog netjes uit en wil graag weer de weg op!

Bijzonder mooie motorfiets om te zien. Al indrukwekkend op papier, nog indrukwekkender in het echt. Hij is voorzien van een krachtig 160 pk motorblok, wat 39 pk minder is dan zijn grote broer de S 1000 RR. Echter is het blok door BMW aangepast, waardoor hij zelfs onder de 9000 toeren krachtiger is dan de RR. Pas in de hogere toeren haalt hij zijn grotere broer hem in.
Daarnaast staat hij op een frisse set nieuwe banden en staat keurig gepoetst klaar om weer de weg op te gaan!

Opties:

ABS.
ESA.
Quickshifter.
Akrapovic uitlaat.
Korte kentekenplaathouder.
Bar-end mirrors.
Valnokken.
Staat op een set splinternieuwe banden.

Prijs: 13500.- of 279.- euro per maand! (zie onze site voor een financiering, www.rouvoetmotoren.nl)
Benieuwd naar de herkomst van deze motor? Deze motor is door ons zelf geïmporteerd uit Zwitserland. Zwitserland is het misschien wel het mooiste, maar in ieder geval het schoonste land van Europa. Mensen zijn er uiterst netjes met spullen - en zo ook met motoren. Veelal dealer onderhouden met bewezen historie en kilometerstanden. En daarnaast, een gunstig belastingklimaat!  Zo hebben wij en jij, zekerheid van een mooie en betrouwbare motor.
Rouvoet motoren staat voor kwaliteit en zorgeloos motorrijden.
Daarom wordt iedere motor door ons professioneel gepoetst en technisch nagekeken.
Zo garanderen wij jou de zekerheid van een goede en betrouwbare occasion.
Optioneel kan je kiezen voor het Rouvoet afleverpakket: 3 maanden of 3000 km garantie met een onderhoudsbeurt voor €295.-. Zo stap je fris en zorgeloos op je nieuwe motor.
Bij Rouvoet Motoren kan je terecht voor:
Groot en klein onderhoud en reparatie aan alle merken motorfietsen.
• Verkoop van mooie en goede gebruikte motorfietsen, inruil van uw motorfiets.
• Verkoop van onderdelen en accessoires
• Winterstalling en opslag van motorfietsen.
• Schadeherstel van motorfietsen.
• Bandenservice.
• Verhuur van motoraanhanger.
Met vriendelijke groet,
Rouvoet Motoren
Nieuwe Havenweg 83 B
1216 BP Hilversum .
  • Tel : 035-6210343
  • WhatsApp: 06-18134257
  • www.rouvoetmotoren.nl
  • info@rouvoetmotoren.nl



 
  • Disclaimer: Wij doen ons best om onze teksten zo correct mogelijk weer te geven aan onze klanten. Eventuele schrijffouten zijn onder voorbehoud en U kunt geen rechten ontleden uit fouten in onze verkoopteksten.  
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Rouvoet Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion