Nieuwsbrief:

BMW  R NINE T PURE - 2017

Garantie: Nee
28948 Km
CATALANO GRIJS
bmw - r-nine-t-pure
bmw - r-nine-t-pure
bmw - r-nine-t-pure
bmw - r-nine-t-pure
bmw - r-nine-t-pure
bmw - r-nine-t-pure
bmw - r-nine-t-pure
bmw - r-nine-t-pure
bmw - r-nine-t-pure
bmw - r-nine-t-pure
bmw - r-nine-t-pure
bmw - r-nine-t-pure
bmw - r-nine-t-pure
bmw - r-nine-t-pure
bmw - r-nine-t-pure
bmw - r-nine-t-pure
bmw - r-nine-t-pure
bmw - r-nine-t-pure
bmw - r-nine-t-pure
bmw - r-nine-t-pure
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Koppel: 116 Nm
Tankinhoud: 17 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Bekleding: Stof
Aantal sleutels: 2
Inbegrepen afleverpakket: Van Harten Motoren BMW:
- 12 maanden Premium garantie
- Technische controle
- Professionele detailbehandeling
- RDW leges
Motor: 4-takt

Elke auto of motor bij Van Harten Automotive is technisch gecontroleerd en staat inclusief garantie voor u klaar! Financiering en inruil mogelijk! 

Super stoere one of a kind R nine T Pure in de fantastische kleur Catalano grijs! Door meneer BOS een voorzien van een schitterend one of a kind uitlaatsysteem. Ook is deze beauty voorzien van een LED koplamp, Wünderlich zadel, Knipperlichten in handvaten verwerkt, klein achterlicht + knipperlichten!

Origineel Nederlands geleverd en in super mooie conditie! Leuk om de show mee te stelen of om naar te kijken wanneer ze op je kantoor staat!

0386 Handleiding nederlands
0519 Handvatverwarming
0590 LED-richtingaanwijzer wit
0603 diefstalbeveiligingssysteem
0650 ASC
0992 Sturing dealeruitvoering
B500 Individualisierung terugstelling richtingaanwijzerschakelaar 500 m / 550 yrd
C24H Individualisering klok 24 h
DDMY Individualisering formaat dag-maand-jaar

Bij Van Harten Automotive staat u als klant op de eerste plaats! Wij houden altijd onze 3 kernwoorden in gedachten: Openheid, Eerlijkheid en Betrouwbaarheid! Wij bieden u de mogelijkheid om een proefrit op locatie te maken, of digitaal een auto of motor te bezichtigen. Bent u benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag het ons gerust of kijk eens op onze site bij diensten. Kijk voor de volledige fotoreportage op www.vanhartenautomotive.nl. Graag tot ziens!
Opties en Accessoires:
alarmsysteem, Anti Blokkeer Systeem, boordcomputer, BOS uitlaat systeem, handvatverwarming, Instructieboekjes aanwezig, Volledige dealeronderhoudshistorie beschikbaar




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
van Harten Automotive
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion