Nieuwsbrief:

BMW  R NINE T - 2015

€ 13.450,- € 14.450,-
9314 Km
Zwart
bmw - r-nine-t
bmw - r-nine-t
bmw - r-nine-t
bmw - r-nine-t
bmw - r-nine-t
bmw - r-nine-t
bmw - r-nine-t
bmw - r-nine-t
bmw - r-nine-t
bmw - r-nine-t
bmw - r-nine-t
bmw - r-nine-t
bmw - r-nine-t
bmw - r-nine-t
bmw - r-nine-t
bmw - r-nine-t
bmw - r-nine-t
bmw - r-nine-t
bmw - r-nine-t
bmw - r-nine-t
bmw - r-nine-t
bmw - r-nine-t
bmw - r-nine-t
bmw - r-nine-t
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
BMW R nineT – Bomvol topaccessoires – Slechts 9314 km!
Ben jij op zoek naar een motor met karakter, stijl én prestaties? Dan is deze BMW R nineT uit 2015 precies wat jij zoekt. Met slechts 9314 km op de teller is deze brute naked bike amper ingereden – klaar om met jou de mooiste ritten te maken.

Maar dit is niet zomaar een R nineT… Deze motor is tot in de puntjes aangepakt en volgehangen met hoogwaardige accessoires, waardoor hij niet alleen uniek oogt, maar ook nog eens lichter, wendbaarder en exclusiever is.
🔧 Specificaties:



Merk & model: BMW R nineT


Bouwjaar: 2015


Kilometerstand: 9314 km


Motorinhoud: 1170cc boxermotor


Vermogen: 110 pk


Transmissie: Handgeschakeld, 6 versnellingen


ABS & ASC (Automatic Stability Control)


Spaakwielen – klassiek én stijlvol


💎 Accessoires & upgrades:



Volledig Akrapovic uitlaatsysteem (met certificaat) – voor een diepe, rauwe sound


Diverse carbon onderdelen:



Spatbord


Luchtinlaat


Cilinderbeschermers


Windscherm


Koplampring




LED-koplamp met dagrijverlichting – beter zichtbaar, strakker design


Mono-seat – sportieve looks en gewichtsbesparing


Schnitzer verstelbare rem- en koppelingshevels


Schnitzer rempotdeksels, stepjes, rem- en schakelpedaal


Schnitzer tanddop


En nog veel meer exclusieve details!



Deze motor is met zorg samengesteld en onderhouden. Geen racegebruik, geen schade – gewoon een échte liefhebbersmotor.
✅ Waarom jij deze R nineT wil hebben:



Superlage kilometerstand


Zeldzaam compleet uitgerust


Klaar om zonder extra kosten de weg op te gaan


Een headturner pur sang – waar je ook rijdt


 

Bel, app of mail gerust voor meer info of een bezichtiging. Maar wees er snel bij – dit soort motoren zie je zelden in deze staat én uitvoering!

  • Op berichten via marktplaats chat zoals wat is de uiterste prijs, waar kan de motor voor weg of biedingen wordt niet gereageerd.

    Strada motoren is de specialist in jong gebruikte motoren van alle merken.
    Bij ons betaald u geen kosten rijklaar maken.
  • Bij Strada motoren Dongen kunt u terecht voor jonge gebruikte motorfietsen.
    Wij verkopen alle merken motoren zoals o.a: BMW, Harley-Davidson, Honda, Yamaha, Suzuki, Ducati, Triumph etc.
    Door eigen inkoop kunnen wij onze motoren zeer scherp aanbieden.

    Ook voor onderhoud van alle merken kunt u bij ons terrecht.
  • Omdat wij meerdere vestigingen hebben is het bij interesse aan te raden vooraf te bellen of mailen.
     
  • Wij kunnen ook motoren inruilen. Op onze website kunt u een inruilformulier vinden of ons de gegevens van uw in te ruilen motor sturen via mail.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Strada Motoren
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion