Nieuwsbrief:

BMW  R NINE T - 2019

Garantie: Ja
24250 Km
ZWART
bmw - r-nine-t
bmw - r-nine-t
bmw - r-nine-t
bmw - r-nine-t
bmw - r-nine-t
bmw - r-nine-t
bmw - r-nine-t
bmw - r-nine-t
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modeljaar: 1983
Typenummer: 0J01

Technische informatie
Koppel: 116 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 18 liter
Topsnelheid: 200 km/u

Interieur
Bekleding: Stof

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: BMW Premium Selection:
BMW Premium Selection garantie:
- Deze BMW is niet ouder dan 7 jaar en krijgt 2 jaar volledige garantie zonder kilometerbeperking, geldig in vrijwel heel Europa.
- Deze BMW heeft niet meer dan 130.000 km gereden. De kilometerstand is aantoonbaar en gegarandeerd juist.
- Het onderhoud is altijd door de BMW dealer uitgevoerd.
- Deze BMW krijgt een volledige inspectie op het gebied van veiligheid en betrouwbaarheid vóór aflevering.
- Bij aflevering krijgt u een BMW Service Card voor 24-uurs pech-hulpservice in vrijwel heel Europa.
Dit afleverpakket bevat: BMW Premium Selection

Overige informatie
Motor: 4-takt
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, boordcomputer, Elektronisch Stabiliteits Programma, handvatverwarming, two-tone (metaal) kleur




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ekris Motorrad
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion