Nieuwsbrief:

BMW  R 27 - 1964

Garantie: Ja
3 Km
ZWART
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
bmw - r-27
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 1964

De BMW R27 is de laatste productie één-cilinder tot de komst van de BMW F650.
De R27 heeft een 247cc motorblok

Deze BMW R27 is uiterst profesioneel gerestaureerd.
Alles is aan deze R27 uitgevoerd.
Niet alleen optisch is deze R27 dus aangepakt, maar ook inwendig is alles nieuw.

Uiteraard zijn bij deze BMW R27 het framenummer en motornummer gelijk

Deze R27 een NL motor, dus met een prachtig oud kenteken.
Het motorblok en de aandrijflijn zijn nu afgevuld met conserverings olie, dit omdat de R27 prachtig is om alleen maar naar te kijken, dus ideaal voor de verzamelaar.

Als accessoire is er een zijstandaard gemonteerd,




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
De Jong Alphen BV
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: DUCATI in 2001 - In de tussentijd, met een prachtige dubbele zege in Assen, wint Troy Bayliss de 2001 World Superbike Championship voor Ducati, ook nog eens op de 75e verjaardag van het bedrijf. Troy Bayliss wordt daarmee de vijfde rijder die de meest prestigieuze en bevochten wereldtitel binnenhaalt in de wereld van productiemachines. Ducati Corse kondigt tevens aan dat het wil gaan deelnemen in de GP World Championships van 2003 met hun nieuwe Desmosedici motorblok. 2001 zal ook de geschiedenis ingaan als het jaar waarin Bruno Cavalieri Ducati komt te overlijden, de laatste van de drie broers die het bedrijf oprichtten. En ook Fabio Taglioni, bekend als Doctor T, vader van het 90° tweecilinder motorblok, het karakteristieke blok van Ducati.
© 2000 - 2024 Motoroccasion