Nieuwsbrief:

BMW  R 18 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
SPECIAL PAINT
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2024

Unieke kans bij Motor Venray: een BMW R 18 uit 2024 met slechts 2 kilometer op de teller. Deze motor springt direct in het oog dankzij de custom paintjob, speciaal ontworpen door ons eigen team, en is daarmee echt een one-of-a-kind.

Uitgerust met Jekill & Hyde uitlaten voor een indrukwekkend geluid en extra beleving op de weg. Deze BTW-motor is niet alleen een opvallende verschijning, maar biedt ook het ongeëvenaarde rijcomfort en de prestaties die je van BMW verwacht.

Benieuwd naar deze bijzondere motor in een exclusieve kleur? Kom langs bij Motor Venray en laat je verrassen!

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Premium Selection van BMW is tegen meerprijs. De motor krijgt dan een volledige 360 graden check.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: info@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl
Opties en Accessoires:
05aa achteruitversnelling, 017c tankdop afsluitbaar, 0134 adaptieve bochtenverlichting, 0202 dagrijverlichting, 0204 hill start control, 0219 koplamp pro, 0519 verwarmde handvatten, 0538 cruise control, 0603 alarm, Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion