Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 R - 2023

Garantie: Ja
4122 Km
.
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
bmw - r-1250-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Topsnelheid: 200 km/u
Schade: schadevrij

MEER FOTO'S NA DE POETSBEURT.

Prachtige R1250R in de Ice Grey kleurstelling.
Full Option muv het alarm.
Tevens voorzien van BMW Navi 6 en SW-Motech tanktas.
Boekjes met historie en sleutelset aanwezig.

Fabrieksspecificaties:
0134 Adaptieve koplampen
0191 Dynamic ESA
019F Designoptie achterste uitlaatdemper
0224 Rijmodi Pro
0233 Touring-pakket
0272 Voorbereiding navigatieapparaat
0519 Handvatverwarming
0538 Snelheidsregeling
0636 Middenbok
0681 Kofferhouder links/rechts
06AE Teleservices
0766 Comfort-duobuddyseat
018B Motorsleepmomentregeling
0193 Keyless Ride
0222 Schakelassistent Pro
0230 Comfort-pakket
0235 Dynamiek-pakket
0340 Uitlaatspruitstuk verchroomd
0518 Stoelverwarming
0530 Bandenspanningscontrole
0580 Motorspoiler
0665 Bagagerek
06AC Intelligente noodoproep
08CA EU-uitvoering
0N2H IJsgrijs uni

Exterieur

- **12 maanden Bike&Ride Garantie

- Merk: BMW
- Model: Tour
- Tellerstand: 4122 KM
- Bouwjaar: 2023
- Transmissie: Geschakeld
- Motorinhoud: 1254 cc
- Aantal cilinders: 2
- Vermogen: 100 kW / 136pk
- Ledig gewicht: 239 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar


Voor meer info, foto's en de volledige voorraad zie onze website.

Inruil? Ja graag!!

Welkom bij Bike & Ride

Wij zijn gespecialiseerd in de verkoop van premium motorfietsen. Al onze motoren worden geleverd met minimaal 3 maanden garantie. Is de motorfiets 12 jaar of jonger en minder 80.000 km, dan leveren wij deze standaard met 6 maanden Bikegarantie. Zie onze website voor meer info. 
Wij hanteren het principe ‘opstappen en rijden’ elke motor is helemaal nagelopen voordat wij hem online aanbieden of in de showroom zetten. Woont u in de buurt of aan de andere kant van Nederland? Geen probleem wij bezorgen uw nieuwe motor graag bij u thuis. Binnen een straal van 100km doen wij dit zelfs gratis.

Wij hebben een professionele werkplaats voor onderhoud, het monteren van accessoires of het stellen van diagnoses. Binnen een straal van 40 km van buitenpost bieden wij een gratis haal- en breng service aan. Dit scheelt u weer vervoer regelen voor het halen en brengen.

Naast de verkoop van motoren zijn wij gespecialiseerd in de verkoop van accessoires. Wij hebben meerdere officiële dealerschappen van bijvoorbeeld; Touratech, SW-Motech Akrapovic en nog meer fantastische merken. De meeste accessoires kunt u bekijken in onze winkel, heeft u niet de kennis om de accessoires te monteren? Geen probleem in onze werkplaats helpen wij u graag verder.

Uiteraard bent u ook altijd welkom om een praatje te maken, een kopje koffie of gewoon voor de gezelligheid. Op de bovenverdieping hebben wij een complete lounge gemaakt speciaal voor de motorrijder.

Met vriendelijke motor groet,

Bike & Ride Motoren
Oost 6
9285XL Buitenpost
0613559849
info@bikeridemotoren.nl

www.bikeridemotoren.nl

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
Opties en Accessoires:
**12 maanden Bike&Ride Garantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bike & Ride
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Café-racer" betekent: De café-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafés en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap. Nu figureert de term café-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de café-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de café-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beďnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd. Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van café-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, Café RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
© 2000 - 2025 Motoroccasion