Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 RT ABS-ESA-ASC - 2018

€ 16.950,- € 17.750,-
Garantie: Ja
25912 Km
Donkerblauw
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer mooie BMW R 1200 RT LC, voorzien van:
- Comfort pakket: Handvatverwarming, RDC, verchroomde uitlaat, centrale vergrendeling, alarm, 12V aansluiting
- Touring pakket: Dynamic ESA, Cruise control, voorbereiding voor navigatie, zadelverwarming
- Dynamic Pakket: ABS Pro, Rijmodi Pro, Hill Start Control, Dagrijverlichting, Koplamp Pro
  • Keyless Ride
  • Navigatievoorbereiding
  • RDC
  • Dealer onderhouden
  • Onderhoudsboekje aanwezig
  • Bluetooth interface
  • Deluxe Headlight
  • Tanktas
  • Schakelassistent Pro (Quickshifter)
  • Wunderlich valbeugel
  • Kofferset in kleur
Motorfiets is voorzien van set nieuwe banden en heeft zojuist een beurt gehad!
  • Wij bieden U 3 maanden garantie, incl. afleveringsbeurt voor € 199,-
    Voor voorwaarden lees onze website.

    Ondanks de grote zorg die besteed wordt aan de advertentie, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten.
  • Wij leveren onze motoren met gratis 1 maand verzekering!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Roefs Motor Trading
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion