Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS LC - 2016

Garantie: Ja
40324 Km
Zilver / blauw
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
bmw - r-1200-gs-lc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
BMW R 1200 GS,

09-2016,

ABS, ESA

zeer nette en goed onderhouden,

onderhoudshistorie,

alu topkoffer (Givi Trekker)

runninglights (origineel met bijbehorende schakelaar)

NAVI voorbereid,

staat op zeer goede banden (METZELER NEXT)

incl. beurt; olie, oliefilter, bougie's, kleppen controle, luchtfilter, remtangen reinigen, rem-en koppelingsvloeistof, cardanolie.......opstappen = rijden = geen onvoorziene kosten!!

GEEN AFLEVERINGSKOSTEN!!!!!

GARANTIE!!!


ZONDER AANBETALING IS RESERVEREN NIET MOGELIJK, OP BIEDINGEN / VRAGEN:WAT IS DE UITERSTE PRIJS, WORDT NIET GEREAGEERD!!

 

Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, ABS, Alarmverlichting, Bagagerek, carterbeschermer, HANDKAPPEN, Handvat verwarming, MIDDENBOK, Originele uitlaat, runninglights, Topkoffer, Uitlaat verchroomd, VALBEUGEL, Valbeugel




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ron van der Plaats Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2025 Motoroccasion