Nieuwsbrief:

BMW  R 1100 RS - 1994

72397 Km
Rood
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Wij bieden een zeer mooie R 1100 RS aan met volgende opties & accessoires:
  • 3-Delige kofferset
  • Middensteun
Deze BMW Motorfiets was de eerste die de nieuwe 4-kleps motorblok had waarbij de cilinderkoppen door de motorolie gekoeld werden. De BMW R 1100 RS maakt gebruik van een frameloos ontwerp, waarbij de motor als dragend element werd gebruikt. In plaats van conventionele telescoopvorken gebruikte de R1100RS BMW's eigen Telelever-ophanging die direct aan de motor werd vastgeschroefd. Het Telelever-ontwerp lijkt oppervlakkig gezien op telescoopvorken, maar de remkrachten worden horizontaal teruggenomen, waardoor de “fork dive” tot een minimum wordt beperkt. Een subframe achter ondersteund de rijder, passagier en bagage.

Wij leveren al onze motorfietsen af met een controlebeurt zodat u gelijk zorgeloos kan rijden met uw nieuwe motor. Hiernaast geniet u ook van 3 maanden complete garantie. Contacteer ons gerust om geheel vrijblijvend een proefrit te maken of u kan altijd bij ons terecht van dinsdag t/m vrijdag tussen 9u-18u en zaterdag van 9u-16u.
 
  • Kijk op onze uitgebreide website voor al onze services!
  • U kunt voor vrijwel alle onderdelen vanaf 1935 tot heden bij ons terecht. De onderdelen zijn zowel nieuw, als 2e hands ruim in voorraad. U kunt Uw onderdelen bestellen in onze webshop maar ook via telefoon, fax of email. U kunt natuurlijk ook gewoon langs komen

Opties en Accessoires:
Bagagerek, Cylinderbeschermers, Kofferset, Originele uitlaat, Ruit in kleur, Topkoffer, Uitlaat verchroomd, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Knalpot
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1999 - De naam "Urban Mobility Vehicle" dekte de lading van de overdekte scooter BMW C1 volledig. Het voertuig mocht in vrijwel heel Europa zonder helm bestuurd worden en was bedoeld voor automobilisten die de dagelijkse files en het drukke stadsverkeer wilden omzeilen. Er kwamen twee types: de 125 cc en de 200 cc, waarvan ook nog verschillende uitvoeringen bestonden. Wie zijn BMW C1 helemaal wilde aankleden had zelfs een Discman en een GSMhouder aan boord. Desondanks werd het geen succes en de serie verdween in 2003.
© 2000 - 2025 Motoroccasion