Nieuwsbrief:

BMW  R 100 RT CLASSIC - 1995

95626 Km
Grafiet-Arktisgrijs
bmw - r-100-rt-classic
bmw - r-100-rt-classic
bmw - r-100-rt-classic
bmw - r-100-rt-classic
bmw - r-100-rt-classic
bmw - r-100-rt-classic
bmw - r-100-rt-classic
bmw - r-100-rt-classic
bmw - r-100-rt-classic
bmw - r-100-rt-classic
bmw - r-100-rt-classic
bmw - r-100-rt-classic
bmw - r-100-rt-classic
bmw - r-100-rt-classic
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze R 100 RT Classic is een prachtig eerbetoon aan de heerlijk smeuge 980 cm³ boxermotor. BMW zou in 1995 afscheid gaan nemen van deze motor omdat de K100 reeks toen kwam opdagen. Gelukkig zijn ze op hun stappen teruggekomen en leeft het boxerhart nog steeds in hun gamma. De R 100 RT Classic is dus slechts 1 jaar gemaakt wat hem een mooie klassieker in ieders verzameling maakt. 

Wij leveren al onze motorfietsen af met een controlebeurt zodat u gelijk zorgeloos kan rijden met uw nieuwe motor. Hiernaast geniet u ook van 3 maanden complete garantie. Contacteer ons gerust om geheel vrijblijvend een proefrit te maken of u kan altijd bij ons terecht van dinsdag t/m vrijdag tussen 9u-18u en zaterdag van 9u-16u.
  • Kijk op onze uitgebreide website voor al onze services!
  • U kunt voor vrijwel alle onderdelen vanaf 1935 tot heden bij ons terecht. De onderdelen zijn zowel nieuw, als 2e hands ruim in voorraad. U kunt Uw onderdelen bestellen in onze webshop maar ook via telefoon, fax of email. U kunt natuurlijk ook gewoon langs komen

Opties en Accessoires:
In hoogte verstelbare ruit, Kofferset, kuipdelen, andere, Originele uitlaat, Special Paint, Uitlaat verchroomd, Valbeugel, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Knalpot
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Low Rider" betekent: Fabrieksbenaming van het model dat Harley-Davidson in 1977 uitbracht met het typenummer FXS-1200. Het was een rank vormgegeven model met een 1200CC V-twin kopklep motorblok van het type Shovelhead, dat herkenbare trek­ken vertoonde van de stilering uit de toenmalige Amerikaanse bikers-scene, zoals een lage zitpositie (verantwoordelijk voor de naam Low Rider) en een kort strak stuur. In haar eigen publikaties gaf de fabriek toe dat ze blijvend oog had gekregen voor de wens van het publiek om op dergelijke gestileerde Harley’s te rijden. De Low Rider was daarmee het eerste model in het custom-genre, dat de fabriek daarna verder in haar pro­gramma zou uitbreiden. De Low Rider wordt nog steeds ge­maakt, zij het voorzien van het moderne Evolution motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion