Nieuwsbrief:

BMW  M 1000 XR - 2024

Garantie: Ja
1784 Km
Competition
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
bmw - m-1000-xr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

BK Motoren de leverancier van uw jong gebruikte motorfiets!

Merk: BMW
Model: M 1000 XR Competition
Datum 1st reg. Int.: 22-02-2024
Kilometerstand: 1414
Motorinhoud: 999cc
Vermogen: 201Pk / 148kW
Transmissie: 6-versnellingen
Marge/BTW: BTW verrekenbaar voor ondernemers (ca. €5800.- btw)

Standaard uitrusting, Opties & Extra’s:

  • 018F MGPS Laptrigger
  • 019B M Carbon velgen
  • 032B Spiegels aan uiteinde stuur
  • 079A Carbon pakket
  • 0272 Navigatie voorbereiding
  • 079E M Stijl pakket (Gefreesd onderdelen pakket)
  • 07MN M Competition Pakket
  • Fabrieksgarantie tot 02-2026
  • De 1000km service is uitgevoerd door de BMW Dealer, u kunt direct rijden! 

Service:
- Geen afleverkosten of pakketten, onze advertentie prijzen zijn ten alle tijde volledig rijklaar!
- Levering aan huis mogelijk door heel Nederland a €150.-
- Alle motorfietsen leveren wij met 5 dagen gratis voorlopige dekking & indien u kiest voor deze verzekering ontvangt u bij het afsluiten 10 dagen gratis verzekering, dit is een voorlopige dekking & verzekering via zelfverzekerd motorrijden.

Algemene staat van de motorfiets:

Ben je op zoek naar een in zo goed als nieuw staat verkerende gebruikte motorfiets, dan ben je bij BK Motoren op het juiste adres!

Alle motorfietsen in onze showroom zijn rijklaar en professioneel gepoetst, u kunt er direct mee de weg op!
Wij laten al onze voertuigen extern onderhouden & poetsen zodat we kunnen garanderen dat alles wordt uitgevoerd zoals u mag verwachten bij de door ons aangeboden motorfietsen.

Showroom bezoek & Afspraak:

Maandag: 09:00 - 17:00
Dinsdag: 09:00 - 17:00
Woensdag: 09:00 - 17:00
Donderdag: 09:00 - 17:00 / 18:30 – 21:00
Vrijdag: 09:00 - 17:00 / 18:30 – 21:00
Zaterdag: 09:00 - 12:30
Zondag: Op afspraak geopend

Wij hanteren flexibele openingstijden, om teleurstellingen te voorkomen adviseren wij een afspraak te maken alvorens u afreist naar onze Showroom.
Telefonisch zijn wij van 09:00u tot 21:00u te bereiken, uiteraard ook via Whatsapp.

Volg ons op Instagram & Facebook, hier kan u meegenieten van onze avonturen en bent u als een van de eerste op de hoogte van ons nieuwe aanbod!

BK Motoren
Gildeweg 19 A
4383 NH Vlissingen

E-mail: info@bkmotoren.nl
Telefoonnummers: Robert 0611523301 / Mike 0612035670

Proefrit voorwaarden: Alle motorfietsen zijn gepoetst & technisch nagekeken, Proefrit uitsluitend na overeenkomst aankoop.
Opties en Accessoires:
ABS




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BK Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion