Nieuwsbrief:

BMW  M 1000 R - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
M MOTORSPORT
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
bmw - m-1000-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 36 maanden

BMW M 1000 R, splinternieuw en uitgevoerd in een sportieve kleurenstelling. Deze high-performance roadster levert pure adrenaline met geavanceerde technologie en een agressieve uitstraling.



Voorzien van alarm, duozadelpakket, Akrapovic sportuitlaat en cruise control voor comfort en veiligheid. De quickshifter en instelbare traction control zorgen voor maximale prestaties en controle in elke situatie.



Een exclusieve en volledig uitgeruste machine voor de echte sportieve rijder. Nu te bewonderen bij Motor Venray.

Speciale opties af fabriek:

0386 Handleiding nederlands
0413 Duozadel-pakket
0603 diefstalbeveiligingssysteem
07A6 3 Year Warranty

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: verkoop@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl
Opties en Accessoires:
0413 passagierspakket incl voetsteunen, 0603 alarm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion